31 Ocak 2016 Pazar

NIVEA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Merhabaa güzelleriiimmm :)
Bir haftayı daha geride bıraktıııık. Ummarım bu haftanız çok çok güzel geçer. Ben İstanbul için gün sayıyorum adeta. Neyse az kaldı... Bugün düşündüm kiii saç bakımına biraz ara verelim. Hep saç saç sıkmamayım sizi. Amaaa merak etmeyin devam edicez saç bakımına :)

Bugün sizlere sevdiğim bir makyaj temizleyiciden bahsedeceğiiimm. Nivea çift etkili göz makyaj temizleyiciiiii.




Temizleyicimiz tüm ciltler için uygun öncelikle ve içerisinde mavi kantaron çiceği özü var. Mavi kantaron kirpiklere bakım yapıyooor , göz çevresini onarmaya yardım ediyor ve güzelleştirmeyi vaadediyor :)

En zor makyajlarımı bile güzelce gözlerimi tahriş etmeden çıkarabiliyorum bu temizleyiciyle. Biliyorsunuz göz çevresi çok hassas ve ince bir yapıya sahip. Bu yüzden makyajı dikkatlice çok baskı yapmadan ve ovuşturmadan çıkarmak gerekiyor. En güzel yani ise paraben içermemesi ve kirpikleri dökmemesi.

Vıcık vıcık yağlı bir his bırakmıyor yüzde. Gayet kadifemsi ve yumuşak bir yapısı var. Kolay emiliyor ve yumuş yumuş yapıyor. Ama tabiki ben bu ürünle sildikten sonra yüzümü yıkayıp temizliyorum

Şişesi küçük dursada oldukça bereketli bir ürün ve kapağının böyle büyük durması da korkutmasın öyle vvvooooşşş diye gelmiyor :)



Çift bazlı ürünleri karıştırmak biraz zor oluyor biliyorsunuz eeh bundada biraz öyle. Beyaz kısmı daha çabuk azalıyor ama bu temizlemeye etkisini azaltmıyor tabiki. Fiyatı ise 10-15 tl arasında değişiyor. Kocaman öptüüümmm *.*

3 yorum:

  1. paraben içermemesini çok sevdim deneyeceğim, teşekkürler yazın için ;)

    YanıtlaSil
  2. bunu kullanmıştım iyiydi zaten çift fazlı tercih ediyorum ben genelde fena olmuyorlar..

    YanıtlaSil
  3. :) kesinlikle denemelisiniz.
    Evet bende genelde böyle tercih ediyorum :) :*

    YanıtlaSil