11 Ocak 2016 Pazartesi

LOREAL PARIS SKIN PERFECTION BB KREM

Haftanın ilk gününden merhaba :)
Bugün benim için gün erken başladı. Saat 7.30 'da başladım güne. Uyandım koştum okul kütüphanesineee. Hastalık yüzünden pek çalışamamıştım sınavda 11 ' deydi. Okulda güzelce pekiştirdim. Vee sınavım iyi geçtiiii :) Sonrada alışveriş yaptııım. Veee  Snapchat  açtım. Beni MATTRUSKA kullanıcı adıyla SNAPCHATTEN ekleyin olur muu ?? Alışverişi snapchatte paylaştım. Burada ise ilerleyen günlerde paylaşacağım sizlerle. 

Bugün sizeee Loreal Paris Skin Perfection BB Kremini anlatacauuumm :*



Ayy ben bunu ilk bir  sevdim bir sevdim. Sonra biraz üzdü beni. Anlatıcam bakın neden ?


Öncelikle bu BB Krem 5i 1 arada diye geçiyor. Bu 5 etkiiii
-Nemlendirme
-Kızarıklıkları azaltma
-Cilt tonunu eşitleme
-Cilt kusurlarını pürüzsüzleştirme
-UV (SPF 25) Güneş koruması

Ben bu BB ' yi  uzunca bir süre kullandım. Ciltle bütünleşmesi ve Kalıcılığı çok güzel. Kapatılıcığı orta denilebilir.  Benim cildim ürünü kusmadı. Pudrayla sabitleyince  dahada kalıcı oluyor vee yağlı ciltler için parlama biraz daha geçikmiş oluyor. Ahh şu parlamalar. Suuussss.

Ürün ciltte ağırlık yapmıyor. Ben bilinçsizce orta ton almıştım. Çok korktum ilk bu kopkoyu rengi görünce. Ammmaaaa krem sürdükten sonra cilt rengini alıyooor :)

Cilt tonunu güzel eşitliyor. Gözenek görünümünü azaltıyor. Böyle kadifemsi bir yüz yapısı oluşturuyor.



Kullandım kullandım kullandım. Sonra 1 ay gibi bir süre hiç kullanmadım. Tekrar döndüğümde ise...

İlk sıktığımda elime yağ geldi. Krem böyle pütür pütür geldi ardından. Şok oldum. Bilmiyorum ilgisi var mı ama sonra ne öğrendim... İçerisinde PARABEN ve ALKOL  varmiş. Acaba bundan mı öyle oldu ? Ayy ama bunlar çok zararlı beee cilde yapılır mı Loreal annem :/
Zaten kullanmayı sevmiyorum pek BB fondüt biliyosunuz. Buda beni mahvetti... Harika bir hafta geçirmeniz  dileğimle.www.mattruska.com

4 yorum:

  1. blogunuzu az önce keşfettim hızımı alamadım yorum da yapayım didim :) öncelikle sınavınızın iyi geçmesine çok sevindim..

    Loreal iyi markadır aslında niye öyle olmuş ki bir an çokokremin tüplüsü sandım üstten görünüşünde :D kurumuş gibi pıhtı pıhtı olduysa devam etmeyin isterseniz.

    Yeniden kullanmak için de ılık su içerisinde bekletin hemen akışkan hale geliyor ;) bloguma beklerim bende

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa, sizi yeni keşfettim ve bloğunuz çok hoşuma gidince hemen takibe aldım ^-^ Banada beklerimm *-*

    YanıtlaSil
  3. Merhaba aynı sorun benim de başıma geldi, bende de bu şekilde ve kullanmamaya karar verdim. Buzdolabında 1-2 gün bıraktım içindeki likit yağ donsun diye fakat hiç bir şey değişmedi, ne yapsak ki? :/

    YanıtlaSil