2 Şubat 2016 Salı

WET'N WİLD ŞEFFAF KAŞ RİMELİ

 Fıstık içleriiiimmm nasılsınıııız? Ben yine hasta oldum. Sabhatan beri bir mide ağrısı aldı başını gidiyor. İstanbul'a gitmeme de bir hafta kaldıııı :) Ayyy inşallah bu gittiğimde bol bol gezip alışveriş yapacağım. Diğerinde malum 10 günün 6 gününü hasta yatarak geçirdim. Bu sefer böylee benim gibi blog yazan arkadaşarımla da buluşmayı planlıyoruuuz. Bakalımmmm.. İnşallah güzel olucak bu kezz :)




Geleliiim bugün ne anlatacağımaaa. İnstagramdan takip edenler görmüştür kalın kaşlara sahip değilim. Bu yüzden gün içinde kalın kaşlara nazaran bizim kaşlar bozulunca daha komik görünüyor. Ehh buna bir dur demek lazımdı. Bendeee gittim ve bu kaş rimelini aldın :P hıhhhoooo kaş rimelii taaam mı akıılllı oluuun.

Benim kaşlar biraz inatçı. Bir bakıyorum aşağıya inmiş. bir bakıyorum yukarı kalkmış. Wet'n Wild bunu çözdüüüü. Ben 2 kat uyguluyorum. 1.kat uygulayıp makyaja devam ediyorum biraz kuruyor 1.kat bu sırada.Sonrasında 2.katı sürüyorum veee ok gibi düzgün kaşlarım oluyooorrr.


Kaşları yapıştırmıyor ve öyle ıslak bir görüntü vermiyor.

Fırçası geniş ve gayet kullanışlı. Ancak kaşlarını kalemle dolduranlar için buuu söyleyeceğim. Jel ve fırça şeffaf olduğu için bir süre sonra kaş kaleminiz rengine dönüşebiliyor. Ama ne yazıkki buna yapılacak birşey yok.

Ahh tabikide kirpik rimeli olarakta kullanabilirsiniz. Güzel doğal ve canlı bir görünüm veriyor.

Wet'n Wild Şeffaf Kaş Rimelini Gratislerde 10 tl 'ye bulabilirsinizzz. Öptüüümmmm *.*

6 yorum:

  1. Canım cok güzel anlatmışsın. İçten ve samimi yazılarına bayılıyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederiim fıstıııkkk

    YanıtlaSil
  3. Bir bulabilsem alıcam ama hep tükeniyor :(

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederiiiimmm :*

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil