15 Ocak 2016 Cuma

PASTEL KONTÜR SETİ / PASTEL COLOR CORRECT CONTOUR SETİ

;

Haftanın son iş günü cumadan merhabaaa güzellikleriiimmm :*
Gününüz nasıl geçti bakalımmmm. Ben tüm gün evde pinekledim. Amaa sabaha erken başladım. 9 da platesim vardı. Oraya gidip geldim 1 saat. Sonrası pineklemeyle geçti.
AYYY kısmetse oluru izlediniz mi :D ne olaydı o öyle Ayça'nın gelip masayı yıkması. Ayy Emre'de miss gibi Nur'u sevemedi gitti. ((Günlerdeki dedikoducu teyzelere taş çıkarırım haa bende)))
Gelelimmm konumuza. Haydi Bismillaaaaahhh.
Evet Pastelin bu Kontür Setini gördünüz müü ?? Görmediyseniz bendeniz sayesinde gördünüz fıstık içleri.




         Ürün oldukça minnak bir görünüşte. Ama siyah kaplı ürünler hep pis hep toz çekiyor adeta.


Kontür olayı son dönemde baya gündemde. Ve moda olmuş durumda. Daha önce nasıl yaşıyorduk bilemedim. Bende kontür sevdasına düşüp bu ürünü almıştım. Dedim üçü bir arada en iyisi en kolayı.


Ürün çok güzel evet. Kontür için herşeyi barındırıyor . Birincisi bronzer , ikincisi aydınlatıcı ve üçüncüsü allık. 1 adım elmacık kemikleri ,  alın ve saç diplerinin  birleştiği kısımlar ve burun üzerine. 2 adım burun otrasında bir cizgi şeklinde , dudak üzerine , gözaltlarına ve alın ortasına. Allık ise yanaklara . Kontür fotografını instagram hesabımda bulabilirsiniz.(@mattruska)



Paletteki renkler bu şekilde. Allık tatlı bir şeftalimsilik barındırıyor. Bronzer ise oldukça açık renkte. Ve esas konu. Pigmentasyon... Ben pek başarılı bulmadım. Renkleri tam alamıyorsunuz ve bana sorarsanız bronzerı bir bronzera göre oldukca açık renkte. Günlük kullanım için uygun ama birdaha alırmısın sorusuna cevabım NO. Öpüyorum sizleri. Beni İnstagram ve Snapchatten takip etmeyi unutmayın. İkisindede kullanıcı adım : mattruska . Güzel kalın. Hoşçakalınnn . 

1 yorum:

  1. Yorumlarınızı okumadan önce cok begenmistim. Ama bronzeri banada açık geldi. Takipteyim sizi bende beklerim :)

    YanıtlaSil