8 Ocak 2016 Cuma

H&M MAKYAJ SÜNGERİ

Merhabalaaaar !!
Ben yine hasta... Bu sefer de başka bir hastalığa tutuldum. Biri bitiyor diğeri başlıyor. Hayırlısı olsun. Soğuk algınlığı geçti derken şimdi de 'ürtiker'  halk diliyle dabaz olmuşum.. Gece saat 12 gibi saç diplerim ve ensem kaşınmaya başladı. Sonra kulaklar, boyun, dirsekler, çene. Sabahta yüzüm ve dizlerimde çıkmaya başladı. Ve inanılmaz bir kaşıntı. Allahım Allahım. Sabah soluğu hastanede aldım. Serum yedim ve koşa koşa okula yetiştim. Çünkü sınavım vardı... Doktor 3 iğne 2 tane ise hap verdi. Haplar uyku yapıyormuş baya. Bugün serum yediğim için yarın iğne ve ilaçlara başlayacağım.. Tam final haftamda uyuyup kalmam umarım...

Bugün sizlere geçenlerde aldığım H&M makyaj süngerinden bahsedeceğim . Beni instagramda takip edenler görmüştür paylaşımı :)  (@mattruska)


Bildiğiniz üzere süngeri nemledirip kullanmak en iyisi. Benim kullandığım ilk sünger bu. Hep kuşkulu yaklaşıyordum süngerlere. Emiyordur. Herkes saçmalıyor. Nasıl daha iyi olur vs vs.
Anladım kiiiii yanılmışım.



 Fondöten ve BB , CC kremler çok kullanmasamda sırf bunun için kullandım. Ve bayıldım. Ciddi anlamda harika. Ürünü tenle öyle bir bütünleştiriyorki. En yapay duran fondöten bile  ciltle bütünleşiyor. Maybelline Affinitone hakkımda yazımı okumuşsunuzdur. Okumadıysanız hemen okuyuuuun :) Bu sünger o fondöteni bile sevmemi sağladı diyebilirim.


Kapatıcı BB CC Kontür  aklınıza gelen her ten ürününü süngerle uygulayın :) Bu sivri yerle ben kapatıcımı uyguluyorum genelde. Alt topidik yeriylede fondöten. Süngeri ıslatıp suyunu iyice sıkın birde havlu arasında sıkın. Ve kullanıma hazır. Zaten ıslanıncada biraz büyüyor . H&M lerde bu süngeri 10t alabilirsiniz. Öptüüüümmmmm...-----www.mattruska.com

7 yorum:

  1. Merhaba blogunu gezerken gördüm! Takibe aldım bende beklerim yeni blog açtım :) caglagrmngl.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsuuuunnn :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim her yerden takip ettim sizi :)

      Sil
  3. Sen beni google+ tan bulursan bende seni buradan bulurum :) Merhaba :)) Blogunuz hayırlı olsun. Makyaj süngerleri ten ürünlerinin ciltle bütünleşmesini çok güzel sağlıyor bence de. Fiyatları gereksiz pahallı, böyle her firma ürettikçe iyice ucuzlar gibi geliyor. Güle güle kullanın. Bloguma da beklerim. Sevgiler, Gökçe :)
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  4. :) çok mutlu oldum çok teşekkür ediyorum . Kesinlikle bende size katılıyorum fiyat konusunda. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika bilgiler tesekkur ederiz 👍🏻

    YanıtlaSil
  6. :) asıl ben teşekkür ederiim

    YanıtlaSil