16 Ocak 2016 Cumartesi

RİMEL (Mascara) NASIL SEÇİLİR ?

Ohhh. Miskinlikle dolu bir cumartesi gününden merhabaaaaaa . Nasıl geçiyor gününüz bakalım? Ben tüm gün evdeydim.  Finallerim hala bitmedi... Çarşamba ve cuma günleri sınavım var. Herkesinki bitti oysaki. Püüüff... 


Bugün sizler için yine güzellik yapıcam veeee rimel seçerken nasıl seçmelisiniz anlatcam. Hadi yine iyisinizzzz. Hep sizi düşünüyorum. Çünkü hepimiz çok güzeliz ve daha güzel nasıl oluruz öğrenmeliyiz. Dimiiii ? 


İçinizde bu konuda çok yakınan var biliyorum.  
-Yaaaa benim kirpikler çok kısaa. 
-Oooff bu kirpikler asla kıvrılmaz.
-Bende kirpik yok farkındamısııııın ? Dediğinizi biliyorum.



Öncelikle hepinizin mutlaka bir kirpik kıvıracağı olmalı. İlk şartımız bu. Eğer yoksa koşa koşa gidip alın. Kirpik kıvıracağını heryerde bulabilirsiniz. Kozmetik reyonu olan heryerde genelde satılıyor. Aman dikkat edin güzel olucam diye kirpiklerinizi mahvetmeyin. Sakin sakin güzel hafif bir şekilde kirpiklerinizi kıvırın.
 Kirpikleriniizi daha dolu göstermek istiyorsanız üst göz kapağınızın içine siyah göz kalemi çekiniz fıstıklar.
1 ve  3. sıradaki fırçalar kıl fırça , 2  ve 4üncü sıradakiler ise plastik fırçaya sahipler. Kirpilerinizi tek tek ayırmak isterseniz plastik fırçalar seçmenizi öneririm. Kıl fırçalar ise hacim verme konusunda daha başarılılardır. Plastik fırça kullanımı kıl fırçalara göre daha zor malesef. Göz kapaklarına bulaşma olasılığı yüksek bu yüzden aman dikkat *-*
1. Sıradaki fırçaya sahip rimeller  tamda kıvrık kirpikler isteyenler için. EĞER düz aşağıya bakan kirpikleriniz varsa bu fırçaları tecih edin. Size önereceğim ürün Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama.

2.Sıradaki fırça uzunluk veren aynı zamanda tek tek ayıranlardan. Önerim isee Maybelline Rocket.


3.Sıradaki fırça hacim ve biraz uzunluk veren fırçalardır. Uca doğru inceldiği için en uçtaki kirpiklere bile rahatça ulaşır. Önerim ise Essence Plump No Clump .

4. Gelelim son fırçamız ise kirpiklerimizi tek tek ayırıyor ve harika bir hacim sağlıyor. Önerim ise herkesin bildiğiii Essence I Love Extreme Crazy.

                                                                 Bittimi sandınız. NO.
                                                               

-Taraklı fırçalar doğallık ve uzun bir görünüm sağlar. Kullanması biraz zor ve dikkat gerektiriyor. Ben en başta sevemesemde şu anda bayılıyorum. Önerim Oriflame Maxi Lash 3D.

-Tombul fırçalar ise tek tek ayırıp hacim veriyor. Birazda uzunluk. Önerim benim aşk yaşadığım Maybelline The One by One Satin Black.

-Kalın, dolgun ve uzun fırçalar ise harikaa hacimli kirpikler için ancak kısa kirpiklelere bu tür fırçalar pek uygun değil. Önerim ise benim severek kullandığım Loreal Paris Mega Volume .

-İnce fırçalar ise gür ve kısa kirpikler için. Neden gür dedim çünkü bu fırçalar tek tek ayırarak uzatıyor. Önerim ise hem göz rengini ortaya çıkaran hemde bu işlevleri yapacak  Max Factor Eye Brightening Tonal Volumising .

-Kıvrıklııı fırçalar ise tabikide düz kirpikler için. Unutmayın uç kısmı aşağıya bakar konumda uygulayın. !

 İyi sonuç alabilmek için rimeli 2 veya 3 kat uygulayın. Umarım çok çok faydalı bir yazı olmuştur. Hepiniz seviyoruuuummm. Muah *-*

8 yorum:

  1. hadi yine iyiyiz :)) bilgi için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. :) Teşekkür ederim kızlaaaarrr

    YanıtlaSil
  4. Ha-ri-ka bi yazı olmuş! Gerçekten çok faydalı bilgiler var ^-^ Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  5. :) çok ama çoook teşekkür ediiiiiimmmm :*

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Uç kismi aşagiya nasil oluyo ben kariştiriyom yani tersten yarim ay mi oluyor

    YanıtlaSil
  8. Uç kismi aşagiya nasil oluyo ben kariştiriyom yani tersten yarim ay mi oluyor

    YanıtlaSil