27 Ocak 2016 Çarşamba

HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI İLE SAÇ BAKIMI

 Merhaba bebekleer :) Nasılsınız bakalım. Ummarım iyisinizdir. Bugünden itibaren sizlerle teker teker saç bakımında kullandıklarımı anlatmaya başlayacağım. Sevdiğim sevmediğim kullanmaya devam ettiğim herşey olacak bu yazılarda :)

İlk açılışı duş öncesi kullanılacaklarla başlamak istedim. Sırasıyla duştan önce , duş sırasında ve duştan sonra kullandıklarımı sizlerle paylaşıcam.




Bugünün ilk konuğu Hindistan Cevizi Yağı. Biliyorsunuz kendileri baya popiiii ;) EEh  bence bırakalımda olsun.


 Hindistan cevizi yağının aslında sadece saç değil tüm vücudumuza yararı var. Harika bir nemlendiricidir mesela kendileri. Yemeklerde bile kullanılıyor.




Öncelikle Hindistan Cevizi yağı anlayacağınız gibi buram buram adına yakışır bir şekilde kokuyor.Saçlarınıza dipten uca uygulayıp tutabildiğiniz kadar çok tutmakta fayda var. Bana sorarsanız gece boyunca tutmak en en güzeli. Ama yok ben dayanamam derseniz 1-2 saat tutmanızda yeterli. İlk kullanımda bile o ipeksiliği ve parlaklığı görebilirsiniz. Düzenli kullanımada ise gerçekten mucize.

Hindistan cevizi yağı böyle koyu formda  gözüküyor amaaan dikkat elinize aldığınız an eriyor ve tam bir yağ oluyor. Temizlenmesi çok kolay. Saçtan kolay arınıyor. Saça öyle güzel sağlıklı ve canlı bir görünüm veriyorki inanın gidip 300-500 liraya bakımlara harcanıza gerek yok. Güvendiğiniz aktarlarda çok rahat bulabilirsiniz.Lütfen organik olmasına dikkat edin.

Haftada bir uygulamanız bana kalırsa  en iyi sonucu almak için yeterli. Arayı çok açmayın :)
İsterseniz zeytinyağını hafif ısıtıp ikisini karıştırarakta uygulayabilirsiniz.

Vee küçük bir sır :) Kuru tenliler veya göz çevresi aşırı nemsiz olanlar gece yüzünüze masaj yaparak uygulayın ve sabah kalktığınızda bana yazın :) hihiiiihhhoooo

Seviyorum hepiniziiiii kalp kalp kalp (( instagram sayfamda çekiliş var )) hihhiii.

2 yorum:

  1. Göz çevresine olan etkisini çook merak ettim *-* Çok güzel bir yazı olmuuş, ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  2. çok iyi geliyoooor kesinlikle denemelisin :) teşekkür ederiiimmm

    YanıtlaSil