7 Ocak 2016 Perşembe

OTTOMAN BODY


Selaam olsun hepinize güzellikleerrr :)



Bugün sizlere hiç yapmıcağım birşeyi nasıl yaptığımı anlatacağım. Malum biliyorsunuz artık sivilce takıntımı. Ama ne yapayım. İnsan 21 yaşında sivilce çıkartınca kafayı yiyor. Neyseki bitti lekeler kaldı birazcık. O dönem tabi herşeyi kendime iyi gelecekmiş gibi aradım durdum. Ne alsam ne geçirir dedim durdum.

                                      


 İnstagramda OTTOMAN BODY i gördüm. Baya bir hafta falan düşündüm. Bir anlık deli cesaretimle sipariş verdim. Ürün elime 2 günde ulaştı. Baya iyiler bu konuda. Her neysee ürün ambalajı bir kere çok tatlış değil mi ? Tam kız rengi :D hhhhiiiihhhiiiii...




Kokusu çok hoş böyle doğal kokuyor . Papatyamsı gülümsü bir kokusu var. Kutunun üzerinde ''with lovely skin '' yazmasıda ayrı bir tatlı. Ürün tamamen doğal. İçerisinde Gliserin Kafein Kil Gül suyu Kahve ve birçok yağ bulunduruyor. 1 kutusu 15 kullanımlık diyorlar tabi haftada 3 gün kullanırsanız. Ben ilk bir hafta hevesle 3 gün kullandım sonra haftada 2 sonra ise haftada 1 e düşürdüm. Ürün sadece yüze değil tüm vücuda uygulanabiliniyor. Göz altlarıda buna dahiiiil. Bu maske cildi güzelleştirmeyi vaadediyor. Şimdi anlatıyoruuum. Hiç bir yan etkisi yok. Maskeyi masaj yaparak uygulayıp kuruyunca yıkıyorsunuz. Yıkadıktan sonra hemen nemlendirici bi krem sürüyorsunuz tabiki. Maskeyi yıkadıktan sonra yüzünüz kızarırsa korkmayın. Maske kan akışını hızlandırdığı için kızarıyor yüz. Maskeyi ben tam olarak kurallara uygun kullanmadım. Ama cildi aydınlatıyor ve yumuşacık yapıyor. Göz altımda bulunan bir kaç yağ bezesinide küçülttüğünü gözlemledim. Ve siyah noktalarada iyi geliyor. Sivilce kısmına iseee no comment diyorum. Bende azaltma ya da bir artma yapmadı. Eğer merak ediyorsanız ve korkularınız varsa umarım yardımcı olmuşumduuur. Görüşmek üzereeeeeee...

www.mattruska.com

1 yorum: