4 Ocak 2016 Pazartesi

GÜZELLİK SIRLARI

Nasılsınııııızzz bakalımmmm ?? Ben iyileştim sayılır. Hafif bir öksürük kaldı sadece. Bugün normalde İstanbul tatilim bitiyorduu ama memelekette kar yağışı olduğu için uçuşum yarına kaldı.
EEEEEEEhhh malum burayada çok ara verdim hemen fırsat bulmuşken yazayım dedim. İnsan alışınca bir eksiklik hissediyor.






Sizlere bugün bir kaç ipucu vereceğim... Dırııımdırrrıııııımmmmm.
Mesela bana sorarsanız bir kızın kesinlikle gül suyu olmalı. Evet evet cidden gül suyu. Tonik niyetine. Gerçekten insanın güzelliğine güzellik katıyor. Ama tabiki doğala en yakınını bulun ve kapın. Ben genelde makyajımı yıkadıktan sonra tonik olarak kullanıyorum. Sabah uyandığımda yüzümü yıkadıktan sonrada kullanıyorum. Kendimi bebek gibi hissediyorum. Gül suyu cildi yatıştırıyor sivilce oluşumunu engelliyor. Ve cildi geeeerçekten güzelleştiriyor.

- Size bir sır daha. Talk pudra ve gül suyunu krem kıvamına getirip 3 gün sivilceli bölgeye sürünceee kurutuyor ve o kırmızılığı hafifletiyor.

Sonra gelelim nemlendirmeye... Kuru ciltleler için bunu söylememe bile gerek yok sanırııım. Ama cildi benim gibi karma olanlar veya yağlı olanlar içinde bu çok önemli. Doğrusunu söylemek gerekirse bende yeni yeni uygulamaya başladım.  Yaklaşık 4-5 aydır bu nemlendirme konusuna dikkat ediyorum. Yüzümü yıkayıp tonikledikten sonra minik minik alıp tüm yüzüme yediyorum. Bazende burun kısmına hiç dokunmadan ağırlık olarak yanaklarıma sürüyorum. VEEEE tabikide boyun kısmınıda unutmuyoruzzzz. Karma ciltliler için ESSENCE sivilce karşıtı nemlendiricisini gözüm kapalı öneriyorum.


Sonra sonraaa. Sivilce hakkında size biraz bilgi vereyim. Ben 3 -4 aydır sivilce sorunu yaşıyorum yanaklarımda. Ergenliğimde bile sivilce çıkarmadım. Yaş 21 sivilceler merhaba dedi. Kan değerlerimde veya hormonel konuda bir sıkıntım yok. Doktorlar hapta gerek görmedi. Evet doktorlar. 2 doktora gittim bu yüzden. Birincisi DİFFERİN ve BENZALİN verdi. 2 ay kullandım ama banamısın demedi. Differin siyah nokta konusunda çok iyi ama hakkını yemiyeyim. Siyah nokta veya böyle beyaz noktalarınız varsa içten dolucuk dolucuk differin önerebilirim. Sonraki doktor ise İSOTREXİN ve AKNEFLOKS verdi. Bunlar diğerine göre biraz yatıştırdı. Aknefloks nemlemdirici gibiydi. 2 hafta kullandım söndü hafiften ama artık tahammül edemiyordum. Arkadaşım IMEX diye bir krem söyledi. 1 hafta kullandım veeeeeee sööönnndüüüüüüüüü. Tabiki herşeyden önce en önemlisi doktora gitmek. Lütfen ilk doktora gidin. Simdi ise bende kızarıklıklar kaldı. onlarda geçicek inşallah.

*Siyah nokta temizliğiniz için ise her yolu denediniz geçmiyorsa differini önerebilirim.

*Ama eğer denemediyseniz yumurta akı ve peçete yöntemi fena sayılmaz. Yumurta akını yüzünüze sürük üzerini ince peçeteyle kaplayıp tekrar biraz yumurta akından sürün ve kurumasını bekleyin. Sonra ise soyun gitsin :)

*Yağlı cilde sahip olanlar kilide evlerinden eksik etmesinler. Kil ve limon suyuyla yapacağınız maske hem sivilcelerinize iyi gelecektir. Hem de cildinizdeki fazla yağı alacaktır. Kuru cildililer için en güzeli ise zeytinyağını hafif ılıtıp cildinize yedirmek en güzeli.

*Kahve telveside cildiniz için oldukça önemliii. Hele deee göz altlarına. Gözaltı morluklarına çok ama çok iyi geliyor telve.

*Malum kış ayındayız. Dudaklarımız kuruyor. Vazelin ve toz şekeri karıştırıp dudağınıza peeling yapın. Sonuç muhteşem oluyor.Göreceksiniz.

*Gelelim saça. Uzun saçlar için yapmanız gereken tek şey. Çam terebenti yağı. Kısa ve net çözüm. Şampuanınıza koyun bir kapak. Her duşta çalkalayıp kullanmayı unutmayın tabi :) Eee kokusu leş. Orası ayrı ama uzun saçlar için katlanmak gerekli. Çok yoğun bir kokusu var. Ağğğııııır bir çam kokusu var. Ama saçlar kuruduktan sonra o koku kalmıyor. :) Görüşürüüüüzzzzzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder