13 Ocak 2016 Çarşamba

VICTORIA SECRET VÜCUT SPREYİ

Heheeeyy !! Selam Fıstıklar . Nağbeer ?
Hali hazırda Victoria Secret'ta indirim varken bu kokuları anlatayım didim. İyi yaptım bence :)
Victoria'nın bir sürü kokusu var. Benim en en favorilerim bunlar. Helede şu arkada gördüğünüz turuncumsu renkli olan. AŞIĞIM.



 
                                              Bendekiler Sensual Blush ve Vanilla Lace.


İlk tabiki aşkımı anlatacağım. Vanilyalı kokular benim çok hoşuma gidiyor. Ama bu bir başka sanki. Vanilla ve Musk diyor. Sanırım musk kokusuda bu kadar güzelleştiriyor vanilyayı.

Bu pembişli ise pembe lotus çicekli. Baya iddialı Çünkü üzerinde sultry woods yani şehvetli , ihtiraslı orman yazıyor. Aslına bakarsanız koku tam bir şeker kız candy kokusu. Yani şehvetli bir koku yok :)
Ama yukarıdaki ciddi anlamda inanılmaz çekici ve kadınsı bir koku.
Gelelim kalıcılıklarınaaa. Victoria Secret ürünleri vücutta genelde 2-3 saat kalıyor. Vucüt kremi uygulayıp kullanmak ise bu süreyi bir iki saat daha uzatıyor. Dipnot düşmek isterim ki saçlarda koku daha kalıcı. Bendekiler 250 ml. ben bu iki vücut spreyiyle birde vücut kremi almıştım. 3ünü 100tl' ye aldım. Küçük boy setleri ise şu anda 79 veya 89 tl gibi bir fiyata sahip. Güzel kalın hoşkalın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder