23 Ocak 2016 Cumartesi

EVDE DİŞ BEYAZLATMA YÖNTEMLERİ


Diş diş diş. Benim için en önemli şeylerden biri. İlk tanıştığımız insanlarda görsel olarak ilk bakılan yerlerden biridir diş. Bazen dişlerine vuruluruz bazen de dişleri yüzünden koşarak uzaklaşırız.  AYYYY birde bazı insan resmen yürüyen ağız kokusudur. Ne olur annecim şu dişini fırçala nolur annem gel yoksa fırça, macun ben alırım diyesi gelir insanın. Diş sağlığı hem kendiniz hem de çevreniz için gerçekten çok önemli. Bakım ve temizlik insana ayrı bir özgüven katıyor gerçekten. Bunun için gidip tonlarca para saçmanıza gerek yok. Gelelim en güzel en kolay yöntemlere.




1. Türk Kahvesi : Evet evet bildiğimiz türk kahvesi. Diş  fırçamızı ıslatıp kahveye bandırıyoruz vee dişlerimizi fırçalıyoruz. Sonrasındada macunumuzla fırçalayıp diş aralarımızda kalan kahvelerden kurtuluyoruz.Sonuca aşık olucaksınız. Bunu 10 günde bir yapıyoruz sakin daha sık yapmayın bu dişlerinize zarar verir.

2. Karbonat-Limon : 2 çay kaşığı karbonat -  3,4 damla limon. Köpür köpür köpürdükten sonra. dişlerimizi fırçalıyoruz. Sonrası yinee aynı rutin. Bunuda 10 günde bir uygulayabilirsiniz.

3. Tuz : Kahvede olduğu gibi fırçanızı tuza bandırıp sonrasında güzelce fırçalayın. Bu rutinide 10 günde bir yapabilirsiniz.

4. Zeytinyağı- Karbonat- Limon : 1  çay kaşığı karbonat , 2 -3 damla zeytinyağı ve limon. Bu karışımı ise hafta 2 yapabilirsiniz. Zeytinyağı işin içine girince renk değişiyor tabi :)

 Ben bunların hepsini uyguluyorum. Genelde kahveli olan çok hoşuma gidiyor. Mutlaka deneyin derim. Ben macun olarak Signal White Now kullanıyorum. Ağız çalkalama suyu olarak Listerine beyaz şişeli olanı. İkiside o kadar güzel beyazlatıyorki. Ben çok memnunum. Umarım deneyip beğenirsiniz. Ama tabiki bu konuda sorun yaşayanların ilk yapması gereken doktora gitmek. Ben sadece sizlerle yapıp denediğim şeyleri paylaştım.Öpüyorrruuummm sizi beybitolarıımmmm . Sağlıklı gülüşler sizin olsuuuunnnn :*
www.mattruska.com



5 yorum:

  1. Çok yararlı bir yazı hazırlamışsın valla ellerina sağlık ^-^ Bende bu aralar bunu araştırıyordum iyi oldu :*

    YanıtlaSil
  2. Çok mutlu oldum o zamaaan :) teşekkür ederimmm *-*

    YanıtlaSil
  3. Harika ve faydalı bir yazı. Türk Kahvesi yöntemi ilginçmiş, denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  4. deneyin mutlaka :) pişman olmayacaksınız :))

    YanıtlaSil
  5. deneyin mutlaka :) pişman olmayacaksınız :))

    YanıtlaSil