31 Aralık 2015 Perşembe

2015


Ölüyoruuuuuummm.
Yılbaşında olabilecek en kötü şey sanırım hasta olmak. Gezmek için geldiğim İstanbulda yatak döşek yatıyorum...İki üç gündür baya mücadele etsemde sonunda yenik düştüm ne yazıkki. Soluğu hastanede aldım dün. Bir güzel iğnemi yedim üzerine yetmez gibi birdeeee 5-6 tane ilaç yazıldı. Durum o kadar vahim. Öksürük uyutmuyor. Burun tıkanıklığı...Halsizlik... Boğaz ağrısı...Hapşırık. (( hapşırık mıı hapşuruk mu ))ALLAHIIIMM ALLAHIMMMM.  Lütfen çok dikkatli olun aman ha. İnşallah akşama kadar hafifler biraz. Yıla nasıl girersen öyle geçer inancı hepimizde olduğu gibi bendede var. Her ne kadar bir yanım bu düşünceyi saçma bulsada. Gelelim 2015 nasıl geçti sorusuna. Çabuk geçti beeee. 2015 benim için genel anlamda güzel bir yıldı. Darısı 2016. 2015 ' e evde ders çalışarak girmiştim. Bunalımla girdiğim bu yıl çok güzeldi. Yani aslında tabuları yıktı nasıl girersen yıla öyle geçer tabusuuuuu. Bu yılı özetlersem unutulmayacak olanlar meselaaaa :) Hayatımda asla vazgeçemeyeceğim bir insan girdi meselaaa. İyiki dedirticek. Notlar okul açısındanda baya verimliydi. Alttan hiç dersim yok çook şükür. Yazım mükemmeldi. 3 aya yakın İstanbuldaydım. İto'da staj yaptım. Tekirdağ, Edirne , Gelibolu, Saroz , Gebze, Ağva gibi birsürü yere gittim. Çocukluk arkadaşımı evlendirdim. Onun telaşesi vardı :)
Çok güzel dostluklar edindim. Çok güzel bir aile edindim. İkinci bir ailem oldu. Ve klasik gelicek belki ama herkese güvenmemeyi bir kez bir kez daha anladım öğrendim. Hayat bu kimseye güvenmeden elbet yaşayamazsın ama... Bazen iki günlük tanıdığın insan sana adamlık yaparken 10 yıldır tanıdığın sana büyük yanlışlıklar yapabiliyor. Kalan sahalar bizimdir !!!! Tabiki herkes ömrümüzün sonuna kadar hayatımızda kalacak diye bir kaide yok. Kimileri gider kimileri gelir. Kimin yarın ne olacağını Allah bilir.

AAAAA meselaaa ben çok çok istediğim bir hayalimi de gerçekleştirmiş oldum. Bu blogu açarak. İnstagram hesabımı açarak. Darısı youtube kanalına tabi :) AAA beni instagramda takip etmediyseniz çoook ayıp. (((( reklaaammm *-*)))) hahahhahhahah. İnstagram hesabım    -------  @mattruska
Ben bu yılbaşında İstanbuldayım evet ama evdeyim. 2 yıl önce yine İstanbulda kutladım. Kuruçeşmede bir mekanda. Soracak olursanız eğer alkol alışkanlığınız yoksa ben her yerde eğlenirim diyorsanız yılbaşını dışarıda kutlamak pek akıl karı gelmiyor bana. İlk önce dışarıda sade bir yemek yiyip daha sonrasında evde sevdiklerimle arkadaşlarımla olacağım. İnsan nerede olursa olsun sevdikleri varsa heryer Cennettir bana kalırsa.
Şimdi yeni güzel bir yıl geliyor. Bakalım neler getirecek bize? Dilerim ki herkesin gönlündeki olur. Herkes sağlıklı mutlu sevdikleriyle olur. Mutlu Yıllaaaarrr !!!    www.mattruska.com

2 yorum: