26 Aralık 2015 Cumartesi

OMBRE - DİP BOYA


 Herkeseee yenideeen merhabaaa :)
Ne yazıkki 2 gündür yazamıyorum yoğunluktan. Çarşamba ve perşembe günüm kuaförde geçti.Sonrasıda İstanbul için hazırlıklar. Şimdi ise İstanbuldayım. Ve sizlere aşık olduğum şehirden yazıyorum. İstanbul benim için vazgeçilmez bir güzellik. Trafiği, yorgunluğu ve yoğunluğuna rağmen...
Bügün sizlere boya deneyimlerimi anlatacağııım. Ombre olsun dip boya olsun hepsini yaptırdım şu ana kadar.



Saçlarımın ana rengi oldukça siyah . Gören boya bile zannediyordu. 
Saçlarım kalın tellidir. Ve gün aşırı yıkarım.
Üniversite hazırlık sınıfından sonra saçlarımı boyatma kararı aldım.
Tabi o dönem ombre modası başlamıştı.

1.sınıfın başında saçlarıma ombre yaptırdım.



Arkadaşımın kuaförüne yaptırdığım bu ombre pek içime sinmemişti.Gördüğünüz gibi pekte başarılı olmamamıştı. Yeni yeni başlayan bu moda pek yaygın değildi bu sıralar.


Daha sonra bu renktende sıkılmaya başladım. Ve değişik arayışlara yöneldim. Biraz daha sarıya dönü olmasını istiyordum. Ama saç diplerim siyahtı. Acaba nasıl duracaktı.? Ama bir cesaret yeni kuaför buldum. Ve saçlarımı yeniden boyattım.



Eveeeettt. İşte tam da buydu. Kesinlikle artuk başka kuaför yoktu benim için. Arkadaşlarımla topluca keşfettiğimiz bu kuaför artık bırakılmayacaktı. Herkes çok beğenmişti bu saçlarımı geçişler renk herşey çok güzeldi. Ama gel görki biz kadınlar herşeyden kolay sıkılıyoruz ve değişiklikleri çok seviyoruuuzzz.





Ben yine yerimde duramadım ve gidip bu sefer hayatımın hatası olan dip boyasını yaptırdım. Saç tellerim tamamen inceldi.Bana sorarsanız kesinlikle dip boyası ciddi sorunlarınız yoksa en son yaptırılacak şey bile olmasın sizin için. Helede benim gibiyseniz. Hani böyle dipten ana saç rengi gözükür ya işte benim ona tahammülüm hiç yok. Böyle bir görüntü kirliliği olamaz. Ki durum böyle olunca dip boyası sabırları zorluyor. 1ay belkide dada kısa bir sürede ana saç rengi geliyor. Ben bu duruma 2 kez tahammül edebildim. Daha sonra dibimin ana rengine dönmesi için 3-4 ay gibi bir süre bekletip koyulaştırmaya doğru yöneldim. 4 -5 kez cila işlemi yapıldı.Yaptırdığım kestane kahve dip boyasını koyulaştırmak için. Her defasında biraz daha aksada saçlarım öylece uzayıp gitti. 1 veya 1.5 yıl boyunca sabrettim. Aslında amacım tamamen ana saç rengime dönmekti.








Bekledimm bekledim beklediiim. Yazın saçlarım inanılmaz yıpranmıştı. Kestirmek istiyordum ama kıyamıyordum bir türlü. 3 - 4 ay bekledikten sonra bir cesaret gittim kuaföre. Tam 4.5 saatim kuaförde geçti çarşamba günü.  Saçlarımda Davines ürünleri kullanıldı. Ama gel gör ki tabikide yıprandı.Altta koyulaştırmak için olan cilanın etkisiyle bir türlü açılamadı saç rengim. Bekle bekle. Tüm günüm gitti. Sonuç hoşuma gitmişti ama arada ton farkları olduğu için ertesi gün tekrar gittim. Ve saçlarım bitti. Artık uzunca bir süre böyle. 20 cm kısaldı saçlarım. En çokta buna üzüldüm.... Umarım çabucak uzar. Bana soracak olursanız sanırım en iyisi doğal saç.  Çünkü ne kadar bakım yaparsanız yapın boyalı saç doğal saç gibi pırıl pırıl , pürüzsüz ve sağlıklı olmuyor hiç bir zaman. Kullanmadığım yağ ve şampuan kalmadı. ama olmadı. Yine rahat duramadım. Ama illa yaptıracaksanız dip boyadan uzak durun. Vee bu boya işine bir kez girince... İnsan bir daha çıkamıyor. Bağımlılık gibi. Güzeel kalın . Hoşçakalııınnnn.
www.mattruska.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder