13 Aralık 2015 Pazar

NOTE 303 MİSS KİSS MAT RUJ

NOTE 303 MİSS KİSS MAT RUJ  



Yeniden merhabaa !
Blog yeni olunca ayrı bir telaş ve heyecan oluyor. Bu nedenle de insan sürekli ürün paylaşmak istiyor.    
                                                               
                                                                         *-*

Şimdi kiiii ürünüm ise NOTE markasının Mattemoist Lipstick serisinden 303 numaralı MİSS KİSS.
Note ürünleri yeni yeni vazgeçilmezler listesinde yer almaya başlıyor.                                               Ben 303 numaralı bu harika nude ruju arkadaşımda görmüştüm ve koşa koşa gidip almıştım.
                   




                                      Note rujlarının en güzel yanı paraben içermiyor olması. 

            Rujların içeriğinde kakao ve jojoba yağı var sanırım rujlardaki güzel kokuların nedeni de bu. 

                                                             Kurabiye gibi kokuyoor.







 Ruj mat olmasına ragmen dudakları kurutmuyor kalıcılığı ise saatler sürüyor.Hafif pembe alt tonuna   sahip. Biraz grimsilikte oluyor dudakta. Değişik bir o kadarda güzel bir rengi var.Benim favori Note rujum kesinlikle miss kiss.
NOTE markası Gratis Watsons Rossman ve YKM'de mevcut. Ruju indirimde 10 lira gibi bir fiyata almıştım ojeler ise 3lira gibi bir şeydi. Görüşmek üzereeee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder