23 Aralık 2015 Çarşamba

QUICK FIX ÇAMUR MASKESİ

Merhabaa :)
Nasılsınııııızzzz ?? Benim için bugün inanılmaz yorucuydu. Birazda üzücü. Saçlarımı kestirdim ve boyattım. Saçlarım baya uzamıştı belime geliyordu ve çok yıpranmıştı. Daha öncede boyalıydı saçım ama artık 3-4 renk olmuştu ve yenilenmesi gerekiyordu. 8ay önce kestirmiştim en son saçlarımı.
Bugünse baya kısaldı saçlarım. Renkse eski haline göre biraz daha soğuk bir sarı. Umarım alışabilirim. Sizinle ilerleyen günlerde paylaşacağım.
                             
                              Gelelim asııııl konumuzaaaa. Quick Fix Anti-Blemish Mud Mask.




                                            Yaniiii sivilceli ciltler için çamur maskesi.
Bu markanın iki rengi daha var. Mor olanı arındırıcı peeling maskesi  diğeri ise pembe olanı nemlendirici maske.
Maske sadece sivilceli ciltler için değil aynı zamanda yağlı ciltler içinde kullanımı uygun. Kuru ciltler kullanamaz diye bir kaide yok tabiki. Çünkü maske yüzü kurutmuyor. Çamur maskesi deyince akla  ,  kuruduğu zaman adeta çöl toprakları gibi çatlamış bir görüntü geliyor. Amma velakin bu maske öyle değil. Ben yüzümü bulamıyorum öncelikle maskeyi. Sadece burun bölgeme ve sivilce olan kısımlara biraz fazla kullanıyorum ama diğer kısımlara ne çok ince ne de çok kalın sürüyorum. Maskeyi bazen yıkayarak bazense sivilcesiz yerler peeling yaparak çıkarıyorum.


 Maske kirli beyaz renginde. Çamur maskesi olduğu için aklınıza yoğun bir kıvam gelmesin. Oldukça sıvı bir yapıya sahip. Cilt tarafından çok çabuk emiliyor. Sonrasında bir temizlenmiş hissi oluşuyor ve yüzü yumuşacık yapıyor. Yağ ve kirden arındırıyor.
Sivilcelere bir etkisini gözlemleyemedim ben. Gerçi benim sivilceleri 4 - 5 ilaç yine geçiremiyor :(
QUİCK FİX maskelerini gratislerde bulabilirsinizzz. Ben indirimde 11 liraya almıştım. Görüşmek üzereeeeee:*     ------    www.mattruska.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder