15 Aralık 2015 Salı

H&M SWEET ROSE ALLIK

Herkese yeniden Merhabaa ! :)Bugünki misafirim hm allıklarından 18numaralı Sweet Rose .


 H&M kozmetik alanında yeni yeni tutunmaya çalışıyor ve bazı ürünleri gerçekten çok başarılı.

Genelde yazları şeftali tonları bronz renklerde allıklar kullanıyor.Kışları ise daha pembe tonlar tercih ediliyor. Ben genelde allık tercihimi o anki ruh halime göre seçiyorum açıkcası :)

Sweet Rose adı gibi çok tatlı bir pembe tonuna sahip.Renk verişi çok güzel ve içerisinde gümüş rengi parıltılar barındırıyor. Yani mat bir allık değil. 



H&M kozmetik ürünleri genelde uygun veya orta fiyatlarda gidip geliyor. Ben bu allığı indirimde 5tl'ye almıştım. Fiyatına göre çok ama çok güzel bir ürün. 

Bu kadar uygun fiyatlı olması acaba alerji yapar mı ? Diye düşündürmesin sizi. Cildim hassas yapıda olmasına rağmen bende alerjik bir tepkimeye veya sivilceye neden olmadı .
Kaçırmayıııınnn!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder