13 Aralık 2015 Pazar

MADAME COCO VÜCUT SÜTÜ


Herkese Merhabaaa !


 Sizlere ilk paylaşamım MADAME COCO Vanille de Madagascar Vücut Sütü.






Öncelikle adından da anlaşıldığı üzere bu vücut sütü buram buram vanilya kokuyor.
Eğer vanilya kokusu sevmiyorsanız bile bu ürün sevdirecek bana kalırsa. Çünkü kokusu ve kokusunun kalıcılığı muazzam.                                                  



                                                                       .

                                                                       .
Bu ürünü şans eseri Madame Coco'nun hiç bitmek bilmeyen indiriminden almıştım. Hiç bir beklentim yoktu açıkcası. Ama beni oldukça şaşırttı. Ürünün kıvamı ne çok yoğun ne de çok sıvı. Kremsi bir yapısı var. Cildi çok güzel nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor. Bunları yaparken de ardından misss gibi bir koku bırakıyor. Ben aldığımda fiyatı 7₺ idi. İndirimsiz fiyatı ise 20₺ civarında. Madame Coco 'ya uğranınca ilk alacağınız şey bu vücut sütü olsun.   Görüşmek üzeree  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder