18 Aralık 2015 Cuma

DIADERMINE ARINDIRICI TONİK

DIADERMINE ARINDIRICI TONİK


        Merhabaaa :) Diadermine markası merak edip ilk aldığım ürünü bu arındırıcı tonik olmuştu. Beni en çok çeken yanıda hassas ciltler için olmasıydı. Cildim her ne kadar karma olsada aşırı hassas. Ve her ürün pek faydalı olmuyor.
        Ürün cildi derinlemesine temizlemeyi ve yatıştırmayı vaadediyor.Ben genelde makyajı bir temizleme jeliyle yıkayıp temizledikten sonra cildimde kalanları da temizlemesi için bu toniği kullandım. Tonik cildi temizlerken aynı zaman kurutmuyor ve nemlendiriyor.
       Gerçekten her ne kadar yüzde bir ferahlık ve temizlik hissi oluşturmasada pamuğa baktığınızda temizlediğini farkediyorsunuz.



Ürünün içeriğinde silikon,paraben ve parfüm bulunmuyor. Bitkisel özler içeriyor. Yüz , göz ve dudakla için kullanıyor.
Geleliim bu ürünün olumsuz yanına... Ürün yüzümde bir yapış yapışlık hissi oluşturdu. Bu nedendir bilemiyorum ama bu yüzden bir daha almayı pek düşünmüyorum . Hoşçakalııınn :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder