20 Aralık 2015 Pazar

DIADERMINE BB KREM

Merhabaaa :) 

    Günaaydıııınnn :) Herkese musmutlu bir gün olsuuun . 
Dıadermıne ürünlerini kullanan kaç kişiyiiiiz???? 
Bu BB kremi geçtiğimiz ay Gratisteki o büyüük indirimde kapmıştım. BB krem ya da fondoten gibi ürünler kullanmayı pek sevemesemde son zamanlarda yaşadığım sivilce probleminden sonra biraz biraz kullanmak zorunda hissettim kendimi...
    Sivilce için kullandığım kremler yüzümü inanılmaz kuruttuğu için CC krem yerine BB krem almayı tercih ettim. Pişman da olmadım.



    Bendeki Açık tonu ve eğer çok esmer değilseniz açık tonunu almanızı öneririm. Ben buğday tenli olmama ragmen ürün yüzüme inanılmaz uyum sağladı. Ürünü ilk sıktığınızda insanı ''bu çok koyu nasıl açık ton'' diye düşündürüyor. Ama yüzüne sürdüğünüz an yüzünüzle özleşmiş cilt tonunuzun rengini alıyor.


   Sürdüğünüz anda hemen emiliyor. Vıcık vıcık olmuyor. Çok yağlı bir ürün değil. Dediğim gibi hemen özleşiyor teninizle.


Bu BB kremde yok yok *-* Sıkılaştırıcı , pürüzsüzleştirici ve kusursuzlaştırıcı etkiye sahip. Ve içeriği sayesinde kolajen üretimini arttırarak yaşlanma karşıtı etkiye sahip . 
Bu bebek cilt tonunu güzelce eşitliyor. 
Orta kapatıcılığa sahip.
Cilde canlılık ve aydınlık kazandırıyor. Çünküüü içerisinde Mineral Pigmentleri var .
 Yazımı beğenmeniz ve instagramda beni @mattruska hesabından takip etmeniz dileğiyleeee .  MUTLU PAZARLAAAARRRR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder