21 Aralık 2015 Pazartesi

WET N WİLD BALM STAN E125

Güzel bir hafta sizinle olsun :)
Bu hafta güzel başladı güzel de biter inşallah. Cuma günü İstanbul'a gidiyoruuum. O yüzden bu kadar güzel başladı bu hafta. İnsan her gidişinde dahada mutlu oluyor. İstanbul'u seven kadar sevmeyen dolu insan var. Amaaaa ben İstanbul aşkıyla yananlardanım :)  Bu arada söyleyeyim. Gaziantepliyim. Gaziantep'te yaşıyorum ve okulumda burada :)  Kısacası sağım solum Antep .


Bugün sizlere wet n wild markasının kalem rujundan bahsedeceğim. Ben tesadüfen görüp almıştım. Rengi hoşuma gitmişti ama tabikide testeri yoktu. Şans eseri aldım.
Bende ki renk E125.



Bu renk tam kırmızı diyebilirim. İlk sürdüğünüzde normal rujlar gibi. Ama sonradan matlaşıyor. Dudağı kurutmuyor tam aksine nemlendiriyor.Bu beni baya şaşırttı. Ve baya kalıcı bir ruj. Bu markanın rujlarını çok övdüler ünlü markalara muadil gösterdiler vee çok haklılarmış.



Tuhaf gelecek belki ama bu ruj benim dudaklarımı dolgunlaştırıyor. Kullanan var mı ? İçerisinde sanki mentol varmış gibi bir karıncalandırma oluşturuyoor. Bu da benim ayrıca hoşuma gitti. Mmmm birde ürünü dik muhafaza etmeniz daha iyi olacaktır.
Wet n Wild markasını Gratislerde bulabilirsiniiiz :) Fiyatın 12 - 13 tl gibi birşey. Fiyatına göre kaçırılmaması gereken ürünlerden biri. Hoşçakalıııınnnn...www.mattruska.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder