17 Aralık 2015 Perşembe

FLORMAR ADVİCE NEMLENDİRİCİ GÜNDÜZ KREMİ

Flormar indiriminde kaçırılmayacak ürünlerden birisi de bu krem :)


Pembiş sevimli bir kutuya sahip olan bu krem hassas ve kuru ciltler için. Kremin normal ve karma-  yağlı ciltler için olanıda var. Benim cildim karma-yağlı  olmasına rağmen bu sıralar çok kuruyor birde annemle dönüşümlü kullanırız diye kuru ciltler için olanını aldım *-*




                              Kremin kutusu bu şekilde bir mmm çerçevemsi kutudan çıkarıyorsunuz :)



Kremin kutusu oldukça şık tasarlanmış. Ben çok beğendim.



                         Kremi daha hijyenik koşullarda saklamak için birde böyle iç kapağı bulunuyor.
                 Kutusunu bu kadar övdün Merve. Hani işlevi neredeeee ? Diceksiniz şimdi bana *-*
            Gelelim asıl konumuza...Krem de dışı kadar güzel. Cilt tarafından hemen emiliyor ve cildi    
        yumuşacık yapıyor. Gündüz kremi olmasından dolayı 15 SPF korumaya sahip.Hem yumuşacık   yapıyoor hemde güneş ışınlarından koruyor. Koşun Flormar'a kızlaaarrrr :)

1 yorum: