1 Mart 2016 Salı

AYDINLATICI NASIL UYGULANIR?

:) SELAAAAM
1 haftadır yokum buralarda özlediniz miii beniiiiiiii ? Ben buraları çok özledim. Biliyorsunuz İstanbuldaydım. Cumartesi geldim. Yine orada hasta oldum ve hastalıkla uğraştım ne yazıkki. Yeni yeni düzeliyoruum. Amaaa şimdiden özledim İstanbulu. Ahh Ahhh.

Bugün size aydınlatıcı neden ve nasıl uygulanır anlatacağııım. Snapchattekiler biliiiir :) Onlara anlattım. Bu yazımda Snapchat'i olmayanlara gelsiiin beybiler :)

Aydınlatıcı  veya highligter modası çıkalı çok olmadı. O yüzden hala nasıl uygulanması gerektiğini bilmeyen birçok kişi var. Umarım bu yazım herkese çook faydalı olur. O zaman başlıyoooruuuuuzzz.

Aydınlatıcı içerisinde ışıltı veya hafif simler barındıran ten renginde , pembe tonlarda , şeftali veya hafif lila tonlarında çeşitli renkleri olan pudra, sıvı veya stick şekillerde bulunuyor.




                       

 Aylatıcıyı yüzümüzde ön plana çıkarmak istediğimiz yerlere uyguluyoruz bebeğimleer. Tüm yüzümü ön plana atıcam diye disko disko disko topuna dönmeye gerek yok beybisileer.Bu 3 ürün elimde mevcut isterseniz bir sonraki yazımlarımda anlatabiliriiim.

 Ten makyajımızı yaptık. Kontürümüzü uyguladık.Allığımızı sürdük. Sıra geldi aydınlatıcıya. Yanaklarda tam allığın üst kısmına yani *elmacık kemiklerimize yelpaze şeklindeki aydınlatıcı fırçasıyla veya parmaklarımızla uyguluyoruz. Daha sonra ise kaş altlarımıza hafif uyguluyoruz. Kaş alt ve üstüne uygulanan aydınlatıcı kaşları daha kalkık gösteriyor.
Yanaklarıdaki ise elamcık kemiklerini belirginleştirerek hoş  bir görünüm oluşturuyor.
Göz pınarlarına da uygulayarak gözlerinizi daha iri gösterebilirsiniz bebikolar.
Burnun kemer bölgesine, çeneye ve alnın ortasına uygulayınca ise sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm elde edersiniz.
Son olarak ise duduşlarımızın üst M şeklindeki kısmın V kısmına aydınlatıcı uygulayarak dudaklarınızı daha dolgun gösterirsiniz.


Kim Kardashian sık sık aydınlatıcı kullananların başında geliyor.
Dudak kısmını harika anlatışımla zirvede bırakıyorum beybikolaaar hahahhhaha :) hepinizi koccaman öpüyoruuummm :)

*Fotoğraflar alıntıdır.


Snapchat - İnstagram:  mattruska

4 yorum: