16 Mart 2016 Çarşamba

COSMETİCA

Güzel günler bebeklerimm . Şu zor günler bir an önce son bulur inşallah artık. Her gün biraz daha umutsuzluğa kapılmak hiç istemiyorum. Haberleri korkusuzca açıp izlemek istiyorum. Evden dışarıya rahatça çıkmayı... Bu acı son olsun. 
Bugün sizlere dün gelen paketten bahsedeceğimmm 🙊  


Bu benim Cosmeticadan ilk alışverişimdi. Hiç bir sorun yaşamadım. Perşembe günü verdiğim siparişim pazartesi günü elime ulaştı.


Ürünleri bu şekilde güzelce sarmışlardı. Hiç bir zarar gelmemiş bu sayede. Cosmetica sık sık indirim yapan bir site. İsterseniz kredi kartı isterseniz kapıda ödeme seçeneği var.
Kapıda ödemek isterseniz +5₺ hizmet bedeli ekleniyor siparişinize. 30₺ üzeri siparişlerde kargo bedava oluyor. Ben alışverişimi kredi kartıyla yaptım ve herhangi bir sorun yaşamadım. Kredi kartı alımında taksit  seçenekleride mevcut. 
Siparişimin yanında birde tester olarak argan yağı göndermişlerdi. Benim siparişimde
*Note kapatıcı
*Golden Rose likit ruj
*Note dudak kalemi
*Cımbız bulunuyor.


 Hepinizi kocaman öpüyorum. Güzel günler bizimle olsun. 

Cosmetica için tıktıklayabilirsiniz.  ------->www.cosmetica.com.tr

5 yorum:

  1. Golden rose ruj cidden güzel üründür güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. En Ucuz Makyaj Malzemeleri   çok güzel bir yazı son zamanların yükselişte olan
    kozmetik ürünleri bu sitede mevcut indirimli ürünler gündemde

    YanıtlaSil