20 Şubat 2016 Cumartesi

BURBERRY FAR PALETİ

Bebekleriiim nasılsınıııız ?
Ben bugün nihayet Gebzeden İstanbula ayak basabildim. Kalan 1 haftamı sonunda burada geçirebileceğim. Yoğun günler beni bekliyorum. Buluşacağım bir dolu kişi var :)
İnşallah hepsine yetişirim.

Bugün sizlereeee :)
Burberry Pearl Grey far paletini anlatacağım.



Far paleti bana yurtdışından hediye olarak geldi. Renkler günlük kullanıma gayet uygun. Hafif bir şekilde kullanınca gündüz , daha yoğun kullanınca ise gece makyajında kullanıma gayet uygun.


Far paletinde dört tane kullanışlı renk bulunuyor. Bunlardan biri beyaz renk. Tüm göz kapağınıza uygulayarak baz olarak rahatça kullanabilirsiniz veya göz pınarlarınıza.
Diğeri ise beyazın altındaki kirli beyaz gri arası renk. Gündüz rahatlıkla kullanılabilir.
Benim en en sevdiğim renk ise beyazın yanındaki bronz kahve tonlarındaki renk. Katlanma kısmına uygulamak için harika veya göz bitimine.
Diğeri ise gri füme renk. Smoky eye makyajı için gayet uygun :)
Bronz tondaki hariç diğerleri mat. Bronz tonlardaki ise tam simli olmasada ışıltılı ve çok hoş.


Farın pigmentasyonu harika.Çok hafif bir tozutma söz konusu ancak her farın vazgeçilmez kusuru bu. Bu palette ise bu kusur yok denecek kadar az.

Farın birde minnoş kendi fırçası var ancak pek kullanışlı değil. Oldukça cılız bu fırça tozutmaktan başka bir ise yaramıyor. Ben ya parmaklarımla yada far pedleriyle uygulayınca daha iyi sonuç alıyorum.

Sizleriii çok öpüyorum *.*

5 yorum:

  1. Farlara niye öyle işe yaramayan fırçalar koyarlar hiç anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. :) çağlacımmm aynen öyle.
    Kadriye ciddi anlamda onu hiç bir zaman anlayamıcazzz :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu takibe aldim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu takibe aldim bloguma beklerim

    YanıtlaSil