11 Mart 2016 Cuma

EKLİPS MAKYAJ FIRÇALARI

Ohhh !! Haftanın son iş gününden selaaam olsun eyy fıstıklar :)
İnsanın hergün okulu olması kadar kötü birşey yok diiğmi ? Helede birinci dönem 2 gün olan okul ikinci dönem 5 güne çıkıyorsa...

Canlar bugün size kullandığım harika 3 fırçadan bahsedeceğimmm.

eklips fırça


makyaj fırcası


Bu markanın aldığım ilk fırçası bu açılı fırça :) Yüzüm her noktasında kullanıma uygun. İster allık ister bronzer isterseniz pudra . Ben 3 şeklide denedim. Üç kullanımdada gayet başarılı. Ürünü içine hapsetmiyor. Ben şu anda ise göz altlarımı ve makyajımı sabitlemek için bu fırçayla transparan pudramı uyguluyorum.Fiyatı ise 10-12t civarlarında.

göz fırcası

Gelelim ikinci aldığım fırçaya. Bu fırçayla göz makyajınızda farınızı karıştırabilir yahut gözaltlarınıza kapatıcınızı bu fırçayla uygulayabilirsiniz. Gerçekten karıştırma fırçası olarak gayet başarılı :) Fiyatı ise 4-5t civarlarında.

yelpaza fırça

Vee en son aldığım buu aydınlatıcı fırçası. Toz aydınlatıcı uygulamak için biçilmiş kaftan. Aydınlatıcıyı bu yelpaze fırçayla uygulayarak daha doğal bir görüntü elde edebilirsiniz. Aydınlatıcı neden ve nasıl uygulanır yazımı okumadıysanız ------> aydınlatıcı nasıl uygulanır ?   hemen tıktıklayabilirsiniz. Bu fırçanın fiyatı ise 3-4t civarında.

Eklips fırçalara Gratis mağazalarında ulaşabilirsiniz. Kocaman öpüyorum.
*SNAPCHAT & İNSTAGRAM: mattruska

9 yorum:

  1. bu fırçalardan almayı çok istedim ama bir türlü fırsat olmadı :( Fiyat açısından çok uygunlar :))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok uygun ve çok güzeller kesinlikle almalısııınnn :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, o ilk sıradaki her eve lazımı kullanıyorum çok başarılı dediğiniz gibi. Diğerleri konusunda kararsızdım ama şimdi pozitif fikirlere kapıldım:)

    YanıtlaSil
  4. :) çok sevindiim karar vermenizde yardımcı olabildiğime :) :*

    YanıtlaSil
  5. eklips fırçaları ben de çok severek kullanıyorum. güzel yazı için teşekkürler. sizi takipteyim ben de beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Takipteyim :)

      Sil
  6. Yazınız fikir edinmem için çok iyi oldu. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Acaba bu fiyatlar indirimli fiyatları mı ?

    YanıtlaSil