25 Mart 2016 Cuma

ORIFLAME MAXILASH 3D MASCARA


Hafta sonu tatiline göz kırptıııkk :) Haftanız nasıl geçtii bakalım ? Hafta sonunuzun harika geçmesii umuduyla güzelllerr. Bugüün sizlere ilk başta beceremediğim sonra ise aşk yaşadığım bir rimelden bahsedeceğim. Ahh bu arada  daha önce benim kirpikler kısa , bende kirpik yok diyorsanız ve rimelinizi nasıl seçeceğinizi bilmiyorsanız  ---->  Rimel Nasıl Seçilir ?  yazımı okuyun.

oriflame rimel

Bugün size uzun zaman önce aldığım  ve dediğim gibi ilk alışamasamda sonrasında elimi hep ona attığım Oriflame Maxilash 3D Mascara' yı anlatacağım .

3d maskara

 Maskaramız taraklı fırçaya sahip olan fırçalardan. Bir tarafı daha kalın kıllara sahipken bir tarafı daha ince yapıda. Sol taraf daha ayrık ve kalın , sağ tarafsa daha ince ve sık. İnce taraf uzunluk vaadederken kalın taraf ise hacim vaadediyor.


Benim kirpik boyum orta seviyede. Öyle uzun uzun nede yok denecek kadar kısa kirpiklerim yok. Bu kirpiklerimde iki tarafında uygulanmış hali. Bana sorarsanız kesinlikle iki vaadinide çok güzel yerine getiriyor. Bu fırça yapısına sahip rimeller doğal bir uzunluk sağlıyor olurda bunu bulamazsanız bilginiz olsun canlar. Hepinizi öpüyorum. Mutlu hafta sonları.

6 yorum:

  1. Fiyatı ne kadar canım bende arkadaşa siparis veriyim cok hosuma gitti ♥

    YanıtlaSil
  2. Nice post!!! Great mascara!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir maskaraya benziyor canım çok beğendim :)

    Bu arada blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler
    Mehtap
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
  4. Keşfettim geldim..Takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nice post, thanks for sharing :)

    Would you like to follow each other through GFC? Let me know, I always follow back :)

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    Irina

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil