2 Mart 2016 Çarşamba

MİM ' LENDİM

Hu huuu bebeyimleeer biz  blogger arkadaşlarımla  bir etkinlik başlattık ve birbirimizi mimleyeceğiz. Daha sonraaaa  bu etkinlik  büyüyecek  büyüyeceeek. Bizdeee birbirimizi daha güzel tanımış olacağııız  :) Bakarsınız bir sürü ortak yönümüz vardır sizlerleee :) Ayhhhh ne güzel. Etkinliğimizin adı beni tanıyın vee ben başlıyoruuum kendimi tanıtmayaaaa ;



*Adım Merve :)
*14 Temmuz 1994 Gaziantep doğumluyuuum. Sabaha karşı doğmuşumm sabah ezanı civarlarında. 
*Burcum Yengeç yükselenim İkizler *-* Oooo sesleri duyar gibiyim.
*Çok duygusal , merhametli ve anacımdır. Ahh birde sulu göz.
*Ruh halim havaya göre bile değişebilir.Bu ne dengesiz demeyin baaana bu gayet normal :D
*Doğma büyüme Gaziantepliyim. Antep'in yerlisiyiz raffık :) ((Rafık Gaziantep deyimiyle kanka gibi bişi ))
*Bir Antepli olarak yemek yemeğe bayılırım.
*Ehh Unesco'da bile namımız var :)
*O değilde 22'ye az kaldı...
*Tam bir İstanbul aşığıyım. 
*Genelde ayda bir olmadı 2 ayda bir İstanbul'a gidiyorum. Seviyorum anacım napayım.
*Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi okuyorum.
*Bölümüm %100 İngilizce akıllı olun yakarım burayııııı :D
*Ayrıca Atatürk Üniversite AÖ Fakültesi Adalet Bölümünden mezun oldum geçen yıl.
*Şimdi ise AUZEF'te Sosyal Hizmetler okuyorum.
*Ana bölümüm 5 yıllık. (siyaset)
*Ben şu an da aslında hazırlıkk okumasaydım mezun olacaktım bu yaz... Herkes mezun oluyor ah.
*Mezun olunca napacağım hakkında hiç bir fikrim yok ne yazık ki.
*Denizi çok seviyorum.
*En sevdiğim mevsim yaz. Çünkü tam bir yaz kızıyım.
*Boyum 165 ve 51 kiloyum.
*Deniz kabuğu toplamaya bayılırım. 
*Yemek seçmem.
*Sadece ton balığı, kekik ve menengiç kahvesi sevmiyorum.
*Sushiye bayılırım.
*Çilek bağımlısıyım.
*Tam bir alışverişkoliğim.
*Makyaj yapmaya üniversitede başladım.
*Yeni yeni fondötene başladım.
*Çok hareketli ve deli doluyumdur.
*Eğlenmeye ve gezmeye bayılırım.
*Sigara kullanmıyorum.
*Kısa tırnak kullanamam. Ama bir erkekte uzun tırnaktan nefret ederim.
*İnsanları dinlemeyi çok severim.
*Yerine göre tam bir zıpırken yeri gelince de tam bir ciddiyet abidesiyimdir.
*Ayakkabı en en dikkat ettiğim şeydir bir kişide. Ve tabiki eller.
*Hayvanları çok severim.
*Çok fazla dejavu yaşarım.
*Karanlık ve yükseklik fobim var.
*Reflekslerim çok kuvvetli olduğu için anlık şeylere tepkim biraz fazla oluyor :)
*Okkadar çok güven kırılması sırt pıççaklanması yaşadım ki .Birine birşey anlatıyorsamda onu zaten herkes biliyordur :)  Bu yüzden birine söyler mi korkusu yaşamam.
  Vee size bir tavsiye. Bırakın bencil desinler en çok kendinizi sevin. Herkes gider siz yine benliğinizle kalırsınız. İnsan en çok kendini sevmeli ki sıra başkalarına gelsin. Böyle olunca kimse sizi yıkamaz unutmayın. Hiç birşey sizden canınızdan sağlığınızdan daha değerli değil. Birinin size minicik bile olsa zarar verdiğini düşünüyorsanız koşarak uzaklaşın. Buraya kadar okuyan herkese çoook teşekkür ediyorum *.* Kocamaaaan öpüyoruuum.

Etkinlikte yer alan arkadaşlarııııııımmmın yazısını merakla bekliyoruuummm sıla , simgeninblogu , leman , gözem  :) :) 


11 yorum: