10 Mart 2016 Perşembe

LOREAL LUMI MAGIQUE KAPATICI

HUHUUU Merhabalar ! Nasılsınız :) Ummarım iyisinizdir.
Bugün kullanıp bitirdiğim bir üründen bahsedeceğim size o yüzden ne yazık ki sssıııvvoçlayamayacağım.  Ben lumi magici kapatıcı diye aldım uzun bir süre öyle kullandım hihhiihhooo ancak bu biiiir hem aydınlatıcı hem kapatıcı :)

loreal lumi magique kapatıcı


Öncelikle ürünün ambalajı güzel. Çok şık bir görüntüsü var. Özelliklee ben bu renklere bayılıyorum. Sizde benim gibi ürünün ambalajına önem verenlerdenmisiniz ?? :) Pekii bu şık görüntünün işlevii nasıll acaba bakalııım.

lumi magique

 Luminin ucu bu şekilde fırçalı. Alttan çevirdikçe ürün fırçaya geliyor ve buda uygulamada kolaylık sağlıyor. Sadece kapatıcı olarak kullanacaklara şunları söyleyebilirim. Benim çok sorunlu göz altım yok o yüzden bana yeterli geldi. Aydınlık güzel ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Göz altları sorunlu olanlar ise kapatıcı üzerine uygulayıp aynı etkiyi görebilir.
Aydınlatıcı dedim evet ama aklınız bildiğimiz aydınlatıcılara gitmesin. Bu daha çok kapatıcı ve aydınlatıcı arası birşey. Aydınlık doğal bir görüntü veriyor. İçerisinde sim ve benzeri şeyler barındırmıyor.


Bendeki 02 Medium rengi . En çok tercih edilen rengide bu sanırım. Ben Lumi Magique çok severek kullandım. Ancak çok çabuk bitiyor. Pek bereketsiz bir ürün.
Fiyatı ise 30-35t civarlarında. Gratis Watsons ve Rossmanlarda bulabilirsiiniiz. Kocaman öptüüm.
Snapchat ve İnstagram :   mattruska

5 yorum:

  1. I follow your blog :)

    http://ruthsfashiondiary.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Her seferinde bakiyorum elime alip ama satin almiyorum cünkü epey sorunlu göz altlarim var maalesef :/

    YanıtlaSil
  3. Kapatıcılığı yok denecek kadar az bir ürün. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. :) zeynoom bence o elin hiç gitmesin artık.
    Çağla aynen öyle kuzum ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. :) zeynoom bence o elin hiç gitmesin artık.
    Çağla aynen öyle kuzum ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil