24 Mart 2016 Perşembe

YVES ROCHER HYDRA VEGETAL GÖZ KREMİ

Huhuuu nasılsınız bebekler :)
Göz kremi kullanıyormusunuuuuz ? Ben yaklaşık 6-7 aydır göz kremi kullanmaya başladım. İlk göz kremim Yves Rocher Hydra Vegetal göz jeliydi.

yves rocher hydra vegetal göz jeli

Krem diyorum ama aslında bu bir jel. Her sabah düzenli kullanımda  göz altı şişliklerini ve morluklarını hafifletmeyi ve  nem sağlamayı vaat ediyor. Bildiğiniz gibi benim göz altı problemim yok  ancak bazı zamanlar balon gözlerle uyandığım doğrudur :)

yves rocher hydra vegetal göz jeli

Ambalajın ucu bu şekilde. Böyle olması ürünün dozunu ayarlamak için gayet uygun. Hiç bir şekilde akma gibi bir problem yaşamadım.



Bu kadar ürün iki göz içinde yeterli oluyor. Gözlere pıt pıt yaparak yediriyorum. Gelelim bu jelin etkilerine:
*Çok miktarda ürün alıca vıcık vıcık oluyor göz etraf o yüzden bu miktar yeterli.
*Jel hemen emiliyor.
*Nemlendirme açısından pek bir etkisi yok. 
*Ancak şiş göze sürdüğünüz an etkisini hissediyorsunuz. Şişliği indiyor.
*Ben göz çevrem kuru olduğu dönemlerde bu jeli uyguladıktan sonra nemlendiren bir göz kremi uygulayıp üzerine makyajımı yapıyorum.
*Uygulanınca bir ferahlık hissi oluşuyor ve bunu çok seviyorum.

Eğer gözleriniz uyandığınızda çok şiş oluyorsa ve kuru bir göz çevreniz yoksa bu jel tam sizlik. Beni snapchatten takip etmeyi unutmayın kızlar :) ÖPÜYORUUUMM.
Snapchat ve İnstagram : mattruska

4 yorum:

  1. Aaa benim sabahları gözlerim çok şiş oluyor hemen almam gerekiyor bunu ♥ Teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. Malesef ki kuru bir göz çevrem var :(

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. blogunuz çok şirin....
    bende bloguma beklerim. sevgiler...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil