4 Mart 2016 Cuma

8 MART İNDİRİMİ | WATSONS-GRATİS-YVES ROSHER


Merhabaa bebekler yeni blog tasarımı yapmaya çalışırken yaşadığım kalp krizinden sonra sonunda sizlerleyiiiim :) 8 Mart gelmeden biz kendimizi şenlendirdik indirimlerleeee. Artık alışverişlerimide bloga dökeceğiiimmm :) 

Bugün sizlere
*Watsons
*Gratis
*Yves Rocher  alışverişlerinde neler aldığımı göstericeem.

İlk olaraaak :) Watsonstan başlayalım.



*Rimmel London 16 saat kalıcık vaadeden bu likit mat rujun başka rengini zaten kullanıyorum. Ve ciddi anlamda çok beğeniyorum. İndirimde bu 730 make your move rengini aldım. 13-14t

*Revlon markasının meşhuuur matt kalem rujlarından Sultry rengini aldım. İlk kez kullanıcam. 15t

*Revlon Colorstay fondoten herkesin aşık olduğu ürünlerden biri. Bakalım ben beğenicekmiyim ? 25t

*Loreal Hassas -Kuru ciltler için yüz temizleme jeli. Cildim karma ancak bazı dönemler çok kuruyor. Umarım beğenirimmm :)10t

*Rimmel London yeni çıkan çift taraflı far ve kajal kalemi. Testerini denedim. Ve elimden resmen kazıdım. Gözdede gerçekten o kadar kalıcı olacak mı göreceğiiiz. 10t.


*Günlük ped benim için olmazsa olmaz. Pure'n Soft ultra ince günlük ped. 40'lisi 3.50t. 36'lisi 3t.

*Selesta sabunlarda bir alana bir bedava vardı. İkisini 10t aldım. Birisi akne ve siyah nokta için diğeri ise selülit karşıtı masaj sabunu.

*Watsons saç bakım kreminin ballısını bayılarak kullanıyorum. Şimdi ise Avakadolusunu aldım. Buda yumuş yumuş yapacak mı  acabaaa ? :) 10t

Watsons alışverişim bu kadardı. 

Gelelim Gratiseeeeee :)



*Merak ettiğim maskelerden biriydi ve son kalmıştııı. Himalava neem mask merak ettiğim kadar varmıymış deneyip göreceğim. 9-10t



*Essense yeni çıkan oje düzeltici kalemi 8-9t



*Emily dudak kalemlerini çok seviyorum. Her biri adeta bir ruj. 203 numarasını aldım. 3.50t



*Essense dudak kalemini ilk kez kullanıcam. 12 wish me a rose rengini aldım.



*Benri pamukları çok seviyorum. 3 al 2 öde vardı. Arkadaşlarımla birer tane aldık. 3t



Yves Rocher alışverişim ise bir parça üründen oluşuyoor.



*Yine uzun zamandır almak istediğim bu kayısılı peeling ise 11t düşmüştü.

Beybiler yine almayacağım deyip kendimi kaybettiğim , çoğu merak ettiğim şeylerden oluşan Kadınlar Günü indirimi alışverişim bu kadardı :) Hepsini teker teker deneyip sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum.

Snapchat: mattruska
İnstagram: mattruska

8 yorum:

  1. Revlon fondoteni ile ilgili görüşlerini sabırsızlıkla bekliyorum çünkü almayı düşünüyordum ama arada kaldım��seviliyosun❤

    YanıtlaSil
  2. :* Bir an önce kullanıp yazacağııımmm. Kocaamaaan öpüyoruuuummm kocaman seviyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Revlon fondoten tek geçerim :) Güle güle kullan canım baya ürün almışsın :)

    YanıtlaSil
  4. Rimmel kalem far nasıl peki? Deneyimleyip yazarsanız sevinirim Çekiliş sayesinde blogunuzla tanıştım teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. deneyimlediğim an yazacağımm :) çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. Mervecim merhaba aldıkların hayırlı olsun bende revlon fondöteni aldım umarım beğenirim :) bu arada bloğunun 123. takipçinim :) bende beklerim bloğuma sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. :) teşekkür ederiiiim beauty beybiciiiimmm

    YanıtlaSil