7 Şubat 2016 Pazar

ORGANIX ŞAMPUAN - DÖKÜLME KARŞITI


Minik boncuklarrrııııımmm nasılsınııız ?
Okullarınız başlıyor muuu yoksa hala tatile devam mııııııı :) Ayy bende çok mutluyum çünkü Çarşamba İstanbuldayııııımmm. Geçen ay orda olmama rağmen çok özledim. Okul bitsede temelli yerleşsem *.*

Bugün size çok çok sevdiğim bir şampuanı anlatıcam . OGX. Yani Organix. Bendeki ekstra güçlüü argan içeriyor ve dökülme karşıtı.



                                 *İçerisinde  sülfat yok.
                                 *Organix markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.

Kokusunu tarif etmem gerekirse klasik pantene kokusuna benziyor.
Doğala yakın şampuanlar köpürmez pek fazla ama bu şampuanın köpürme oranı beni gayet tatmin etti. En önemliside gerçekten saçlarınızın pırıl pırıl  tertemiz olduğunu hissediyor olmak.


Beyaz hafif simlimsi ne çok yoğun ne de çok sıvı bir yapıda.
Şampuan ekstra argan yağı içeriyor. Argan yağının saça faydaları saymakla bitmez zaten :)
Benim saç dökülmelerimi ciddi anlamda azaltı. Örneğin 10 tel dökülüyorda bunu 3-4 ' e indirdi. Şampuan saçları yumuşatmayı vaadediyor ancak benim saçlarım çok aşırı işlem gördüğü için henüz yumuşatan bir şampuana denk gelemedim. Ama boyasız saçlarda bu etkide hissedilebilir. Ayrıca saçları ısıya karşı korumayıda vaadediyor şampuan. Ancak ben :) Saçlarımın toparlanması için 2 aydır neredeyse hiç ısı işlemi uygulamıyorum.

Şampuan saçımı ekstra sertleştirmedi. İçerisinde ipek proteinleride bulunuyor.Beni en çok mutlu eden ve asıl alma amacım olan dökülme sorunuma çözüm olması. Bu yüzden ben çok sevdim.
Rossmann , gratis ve watsonslarda ogx şampuanları bulabilirsiniz. :) Fiyatı normalde 40 tl civarında ama indirimlerde 20 tl ye cok rahat bulabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. bende bu markayı çok duydum, dökülme karşıtı ve sülfat olmaması çok güzel, deneyeceğim, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. :) :) ben teşekkür ederiiim

    YanıtlaSil
  3. ayy kutusu falan çok güzel ama önemli olan içerik tabii denemek istiyorum 💗

    YanıtlaSil
  4. ayy kutusu falan çok güzel ama önemli olan içerik tabii denemek istiyorum 💗

    YanıtlaSil