5 Şubat 2016 Cuma

ÇAM TEREBENTİN YAĞI

Fıstıklarrrııııımmmmm Merhabaaaa. Ummarım hepiniz çok iyisinizdir :)
Nasıl geçiyor bakalım tatilin son günleri? Benim daha biraz uzun sürecek tatil :) Çarşamba günü İstanbul'a gidiyorumm  vee 2hafta ordayım.Olurda görüşmek isteyen olursa bir kahve içeriz haaaa ? ne dersiniz. Eğer tanışmak isteyen olursa bana İnstagramdan yazabilirsiniz bibiklerim (@mattruska)




 Ben bugün geri saç bakımına döneyim dedim ve Çam Terebentin Yağını anlatıcam. Eveet çaaam. Allahım nasıl kokuyor anlatamam size. Birde ben çok sevmem çam kokusunu ama mecbur katlanıyorum. Kadın olmak çok zor bee güllerim :) Ahh şu güzellik için  bakım için nelere göğüs geriyoruz sen göööör Allahım.

 Koku hassasiyeti olanlar için biraz zor olabilir dediğim gibi ancak saçlarım hızlı uzasın istiyorsanız gerçekten en iyi yöntem. Çok ama çok etkili. Uzama hızını 1.5 - 2 kat arttıyor. Kokusu ise saçlar kuruyunca geçiyor yani saçlar öyle buram buram çam kokmuyoor korkmayın :)

*Saç terebenti saç köklerini güçlendiriyor ve daha sağlıklı uzamasını saçlıyor.
*Saçlar sağlıklı bir hale geldiği için parlak ve canlı duruyor.
*Saçtaki koparak dökülmeleride bu sayede engelliyor.
*Saç köklerini beslediği için dökülmeleri hafifte olsa azaltıyor.
*Saç derisine iyi geldiği için düzenli kullanımda kepek sorunumada iyi geldi.
*Veeee en güzeli bu yaaağğğ şampuandaki kimyasal etkileride yok ediyor.


Gelelim nasıl kullanacağımıza şampuanınıza 1-1.5 kapak yağdan koymanız yeterliii.Tabi her kullanımda şampuan şişesini çalkalamayı unutmayın. Aman gözlerinize kaçmasın. Bir şey olur mu bilmiyorum ama ben vücuduma o şampuanı değdirmemeye dikkat ediyorum :)  Çam terebenti yağını aktarlarda bulabilirsiniz. Fiyatları ise genelde 10tl civarında oluyor. Sizi kocaaamaan öpüyoruuummmmm*.*

3 yorum:

  1. Çam kokusunu cook seven bir peyzaj mimarı öğrencisi olarak hemen kullanmam lazim :) emeginize sağlık ^,^

    YanıtlaSil
  2. Bende şampuanda kullanırım bazı zamanlar.. teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. :) çoook teşekkür ederiiim kızlaaar

    YanıtlaSil