9 Şubat 2016 Salı

AUSSIE SAÇ BAKIM SPREYİ

Heyyyoooo nağber ?
Ayy ben fenayım bavul hazırlamaya çalışıyorum. 2 kazak koysam zaten doluyor bavul. Napıcam hiç bilmiyorum kuzular. En mühimde makyaj eşyası ne götürücem. Planlarıma bakılıcak olursa orada dolu dizgin alışveriş yapasım var ama bunu gerçeğe çevirebilecek miyim hiiiç bilmiyorum.
Bugün yine saçtan gidelim dedim amaa sıkıldınız mı ?
Korkmayın yine biraz ara vereceğim. Başka başka anlatacağım.
Size bugün Aussie bu saç bakım spreyinden bahsetmek istiyorum. Bendeki boyalı saçlar için olanı.






Ciddi anlamda baya umutlanarak aldım. Bilmiyorum neden böyle oldu ama sıfır etki. Saçlarıma hiç bir etkisi olmadı. İnat ederek saçıma boca etsemde yok. Kolay tarama etkisi sıfır. Gliss ve Urban Care kullandım. Onlarda böyle bir sorun yaşamadım. 

Ne bakım yapıyor ne de başka birşey. Üstelik arkasında yazıyor ki bir kez sıkmayla saçını bulutlara çıkarır. Sorry.


 Sizin için önemlimi bilmiyorum ama mesela sıktığınız an büyük bir alana değilde sanki sadece  isabetlediğiniz alana ürün geliyor. Yani tüm saça uygulamak için 10 -15 kez sıkmanız gerekiyor. Ben diğer ürünlerde 3-4 kez sıkıp rahatça tarayabiliyorum. Ama bunda ciddi anlamda 50 kez sıksam bile saçlarımı zorla taradım.

Boyalı saçların her zaman daha fazla bakıma ihtiyacı vardır bilirsiniz. Bu ürün bu konuda bana pek yardımcı olamadı.Ben hiç beğenemedim.  Sadece kokusu çok güzel. Ama kokusuda zaten saçıma bakım yapmıyor.

Verilen paraya yazık gerçekten. Normal fiyatı 20tl indirimlerde 10tl'ye düşüyor. Gratislerde satılıyor. Bak yine sinirlendim :D Seviyorum sizleri mmuuaaahhhh *.*

2 yorum: