15 Şubat 2016 Pazartesi

14 ŞUBAT

MUTLU HAFTALAR GÜZELLİKLERİM :)
Nasılsınız bakalııımmm :)
Dün gününüz nasıldı ? Neler yaptınız ? Sevgilisi olanlar veya olmayanlar neler yaptılar bakalım.

Yalnızlar sıkıntı yapmadı umarım. Çünkü elbet kimse yalnız kalmayacak. İnsan ilk kendini sevip kendiyle aşk yaşasın ki sıra başka bir insana gelsin diimi :) Sevin bebeklerim en çok kendinizi sevin ki  başkaları sevmeniz daha kolay olsun. İnsan ilk sevmeye kendisi ile başlamalı bence.

Şimdi merak ediyorsunuz tabi sen neler yaptı diyeee. Anlatayım ve size harika tavsiyelerde bulanayım.

Ben Ağvadaydım. CENNET.

Hava zaten mükemmeldi. Yazlık bluzla gezdim tüm gün ve ona rağmen terledim.

Göksu Nehrinin yanında River Side Otelde konakladım. Otel çok tatlıştı. İki bayan işletiyor. Ve çalışanlar çok iyiydi. Otele salla geçiyorsunuz :) Otoparkı nehrin karşısında çünkü. Baya eski bir otel.



                         Otelin manzarası bu şekilde :) Bu manzarada kahvaltı yapıyorsunuz :)


 Aşıklar yolu varmış orada meşhur. Bekar erkek ve kızlar oraya gidip birbirlerini beğenip evlenirlermiş önceden. Çok tatlı değil mii ? Uzun bir yol nehrin kenarında . Ara arada banklar koymuşlar. Cidden tam aşıklar yoluydu dün. Dolu sevgili vardı. El ele oturan mı dersin , kız arkadaşına kolye takanlar mı ...


İnsanın ruhu dinleniyor böyle yerlerde. Hele de benim. Bayılıyorum doğayla iç içe olmaya.

Aşıklar yolunda hep bu şekilde iskeleler var. Bazıları kırık dökük bazıları hala kullanılabilir durumda

Daha sonra orada çok tatlı iki arkadaş edindik. Kilimli diye bir yer varmış herkes gidin gidin diyince bizde gittik. Enfes diil mi ? Deniz aşığı ben burayada bayıldım tabiki.




 Akşama doğru yemek için gezdik dolaştık. Hanife Abla'nın Yeri diye bir mekana girdik. Allahım 4 tane tontik teyze. 60-70 yaşlarında hepsi. Karınca gibi çalışıyorlar. Mekanda teknolojik hiç bir şey yok. Gözleme, mantı herşey el emeği. Çay ocakta çaydanlıkta demleniyor. Bulaşık makinası yok. Biz gözleme , mantı ve künefe yedik. Ve ciddi anlamda ben böyle gözleme yemedim hayatımda. Elleriyle açıyorlar ve bolca malzeme. Öldüm öldüm resmen.

Benim 14 Şubatım böyle geçti. Eğer yolunuz düşerse mutlaka gidin gezin görün . ÖPTÜÜÜÜMM.

3 yorum:

  1. Ne şanslısınız maşallah Allah mutluluğunuzu daim etsin

    YanıtlaSil
  2. Tesadüf geldim sitenize ama yazınızı okuyunca hemen kalkıp gidesim geldi. Doğa harika görünüyor. :)

    YanıtlaSil