12 Şubat 2016 Cuma

FLORMAR 7 GÜN KALICI OJE

Huuuhuuu bebeklerim nasılsınıııızzz :) Sizlere Büyükada Starbucktan yazıyoruuum :)
Nasıl huzurluyum bir bilseniz. Hava yağmurlu ama o kadar güzel ki. Üşütmüyor. Zaten deniz olsun bana yetiyor o güzel manzara. Ayy bu arada gittiniz mi Watsons ve Gratise. Bana hiç sormayın. Paramı oraya yatırdım zaten. İnstagramdan aldıklarımı paylaşıyorum. Kullanıcı adııım mattruska. 
Öhöömm öhöömm bu arada sizler içinde aldım hediyeleeer :) 1.çekilişim pazartesi günü bitiyor :) 2. çekilişide Mart ayında başlatmayı düşünüyorum :) Nasıl olur sizceee *.* Katılmayaan kaldıysa liittfeen bir baksın sayfama :) 
Gelelim bu gün size ne anlatacağıma. Flormarın 7 gün kalıcılık vaadeden Topcoatlı set halinde satılan ojelerinden bahsediceğiiimmm :) 




Bende ojelerin 3 rengi mevcut. 
*08 numaraları My Sweet Queen gül kurusu renge sahip
*26 numaralı Mood Boosting turkuazımsı renkte
*27 numaralı Mythical Tale çok hoş bir yeşil renge sahip 

İlk olumlu yanlarını anlatayııım. :)
Ojenin sürümü çok kolay ve hemen kuruyor. Tek katta bile o kadar güzel renk veriyor ki hayran kaldım.
İlk ojeyi oje kuruyunca ise topcoat sürülüyor.
Ben birde topcoat oje tekrar topcoat denedim.







Ne yazıkki oje vaadettiği kadar kalıcı değil. Ojeyi gece sürüyorsunuz. Ertesi gin bir bakmışsınız uçlardan gitmeye başlıyor.
Benim bazı ojelerim bile hiç bir koruyucu sürmeden 3 gün sapasağlam duruyor.
                                                            Keşke 2 gün dayansaydı :)
Fiyatları normalde 10tl ancak indirimle 5-6tl ye düşüyor. Eğer ben oje sürmeyi beceremiyorum oraya buraya bulaştırıyorum 2 gün kalsa bana yater kolay kurusun rahat sürülsün diyorsanız bir şans verebilirsiniiiz. Sizleri çok seviyorum. *-*

2 yorum:

  1. çok övülüyordu deneyecektim ama madem kalıcı değilmiş almayayım bari. sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  2. :) ne yazziikkki öyle.. öptüüöö *-*

    YanıtlaSil