17 Şubat 2016 Çarşamba

ÇEKİLİŞ

HEEEEEY!!

Ben yeni çekilişimi başlattım :)
Bu sefer ki minik ama çok güzel bir çekiliş oldu bence.


*Herkesin arayıpta bulamadığı Essence I Love Extreme Maskarası
*Yine herkesin arayıp bulamadığı Wet n Wild Comfort Zone Palet
*Maybelline Master Price Eyeliner
*Max Factor Ruj 

İşte böyle minnak bir çekiliş. Şartlar ise İnstagram hesabımı takip etmek. (@mattruska)
Çekiliş Fotografımı sayfanızda #mattruska #çekiliş #çekilişvar tagleriyle paylaşmak.

+2 hak isteyenler için ise blog sayfamı takip etmek. 

Katılmayan kalmasıııııın ! :) 
Bana destek olmayı unutmayın canım cicim arkadaşlarım. Hepinizi öpüyorum kocaman *.*


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba iyi akşamlar burada yapmamız gereken tek şey sizi takip etmek mi ve instagram hesabı ile buradan takip edenleri nasıl anlayacaksınız ben anlayamadım da

    YanıtlaSil
  3. buradan anlaşılıyor zaten kimlerin takip ettiği :)
    İnstagramda çekiliş fotografımı paylaşıp sayfamda blogumu takip ettiğiniz adı belirtmeniz yeterli :)

    YanıtlaSil
  4. Bu çekiliş sayesinde tanıştım blogunuzla çok şeker :)

    YanıtlaSil