9 Aralık 2016 Cuma

YILBASI ALISVERISI

 Uzuuuun bir aradan sonra herkesee yeniden merhabaaa :) hangi rüzgarlar attı beni buraya :( özlemişim. 3gün sonra tam 1 yıl oluyor buralara geleli :) çok ama çok mutluyum . Artık daha aktif olacağım burada. Haftada 1 yeni yazılarım yer alacak :) 
 Yaklaşık 2-3 önce www.rosegal.com  sitesi yöneticileri benimle iletişime geçtiler. Yılbaşı hediyesi olarak banaaaa belli bir limit verip wishlist yazdırdılar .
   Sipariş verdiğim ürünleri sizlerlede paylaşmak istedim. Söylemeden geçemicem sitedeki çantalar harika ! rosegal sitesine bakmadan geçmeyin bence. Tık tık yapabilirsiniz hemencik :) 
  İşte benim 2017 hediyelerim :) linkleriyle birlikte paylaşıyorum. Bakalım beğenecekmisiniz :)

















          kolye için tık tık :)




9 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar, bloğunuz çok güzel hemen taakibe aldım bende bekliyorum:)

    https://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çantaya bayıldım hem rengi hem modeli çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş çantaya bayıldımmm :) Bloguma beklerim www.mcdrgnn.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  4. Çanta ve kolyeye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. This is so cool
    Chic

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, güle kullanın. hepsi harika.
    Bu arada blogunuzdan yeni haberdar oldum ve geldim. Bana da beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil