27 Aralık 2016 Salı

ATELIER REBUL CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

Merhabaalaaar :)
Yeni bir yazıyla yine beraberiz. Artık buraları ihmal etmeyeceğim . Eskisi gibi sık sık burdayım. Birde şu finalleri atlattım mı değmeyin keyfime . 
Malum yılbaşı da yaklaşıyor :) Heyecanlımıyız ? 


Bugün size geçen gün aldığım bir kargodan bahsedeceğim. Henüz deneme fırsatım olmasada sizi bu ürünlerden haberdar etmek istedim. Az çok  Atelier Rebul markasını duymak veya görmüşsünüzdür. Atelier Rebul kolonya ve parfümleriyle bildiğim bir markaydı. Bununla yetinmemişler birde cilt bakım ürünleri çıkarmışlar. 
Ürünlerin paraben bulundurmaması ise benden artı puan aldı. Her cilt tipi için birçok ürün seçeneği var. Kullandıkça detaylarını buradan ve instagram hesabım mattruska dan paylaşacağım :)  hoşçakalııın :*

6 yorum:

  1. çok teşekkürler güzel bilgilendirme için bu markayı ilk defa duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben teşekekkür ederim okuduğunuz için

      Sil
  2. İlk defa duyduğum bir marka, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil