12 Eylül 2016 Pazartesi

EVDE KERATIN BAKIMI


Bir bayram gününden herkese merhabaaaa ! 
Ummarım iyisinizdir . Vee harika bir bayram geçirirsiniz :)
Görüşmeyeli oldu epey :) Bende özlemedim değil buraları :)
Gel gelelim bugün size bahsedeceğim keratin bakımınaaaa :) Doğrusu ilk başta çok ümitsizdim. Böylesine bir performans beklemiyordum. 



Keratin seti : arındırıcı şampuan , şampuan , saç kremi ve keratin küründen oluşuyor. Bendeki deneme boy. Keratin 2 kullanımlık ama geriye kalanlar 10-15 yıkama gider diye düşünüyorum.

Bakımımıza ilk önce saçlarımızı arındırarak başlıyoruz. 2 kez arındırıcı şampuanı uyguluyoruz.
Sonrasında saçlarımızı yüzde 80 ölçüde kurutup hafif nemliyken  keratinimizi uygulıyoruz , saçımızı tutamlara ayırarak. Burada dikkat etmemiz gereken nokta , keratini diplere değirmemek.Ben  saçlarıma daha iyi işlemek için ellerimle uyguladım.


Daha sonra saçları toplayı hafif ısı tutuyoruz saçlara. 30-45 dakika bekliyoruz. 

 

Saçlarımızı sadece su ile güzelce duruluyoruz. 
Brezilya fönü etkisi istiyorsak saçlarımızı yüksek ısıda kuruttuktan sonra düzleştiriyoruz. İsterseniz dalgalı şekilde verebilirsiniz.  Isı ayarı ise 
İnce telli ve  boyalı saçlarda saçlarda------ 200C
Platin ve Röfleli saçlarda ---- 190 C— yüksek ısı uygulanırsa saç rengine zarar verebilir.İ

Brezilya fönünün etkisini arttırmak için tuz ve sülfat içeren şampuanlar kullanmamanız söyleniyor.Ve natura keratin ürünlerinin hiç birinde bu tür ürünleer bulunmuyor. ((parabende dahil))
 Ürünlerin kokuları ayrı ayrı çok güzel. Ve bu güzel kokular uygulama sonrası saçtada kalıyor. Saçlarım inanılmaz derece sağlıklı , parlak , canlı ve temiz duruyor. Yumuşacık oldular. Sizde benim gibi kuaförlere gidip 400-500tl dökmektense evde çok daha uyguna aynı etkiyi yakalayabilirsiniz.  Ürünlere ulaşmak için Natura Keratin tıklayabilirsiniz. 
Beni daha sık takip etmek istiyorsanıııız İnstagram ve Snapchat hesaplarıma bekliyorum.
SNAPCHAT & İNSTAGRAM :  mattruska 
Kocaman öpüyoruuuum :*


8 yorum:

  1. bende denemek istiyorum zira kuaföre para bayılmaktan bıktım :)

    YanıtlaSil
  2. Blogları gezerken bulduğum bu güzel bloğu hemen takibe aldım. Bende beklerim. Sevgiler.

    http://sinemrelrekid.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim saçlarınızı 😀

    YanıtlaSil
  4. blogunu tesadüfen gördüm bayıldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful hair and great pic... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    YanıtlaSil
  6. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogger arkadaşlarım sitenizin scriptini degiştirmek isterseniz Buradan en güzel temaları bulup ücretsiz bir şekilde bulup indirebilirsiniz

    YanıtlaSil