21 Şubat 2017 Salı

YURT DISI ALISVERİSİ - Rosegal

Herkese kocaman merhaba ! :) 
Yılbaşından önce son postumda almak istediklerimi sizlerle paylaşmıştım. Hepsini aldım ! :) Tam 1 ayda tüm ürünler elimdeydi. Hepsi sapasağlam bana ulaştı. Tatil , sınavlar derken pek vaktim olmadı burada sizlerle paylaşmaya. Ama snapchatte beni takip edenler bilirler hepsi çok begenildi ve kullandığım zaman soruldu. Bende fırsat bulmuşken sizlerle paylaşmak istedim. 


Bu küpelerin bu kadar kaliteli geleceğini açıkcası tahmin edememiştim. Ama beni oldukça şaşırtttı . Hem kaliteli hem de alerjiye neden olmadı. 


Sizde bu küpeleri begendiyseniz rosegal.com tık tıklayıp göz atabilirsiniz. Kocaman öptüm.

17 yorum:

  1. güzel günlerde kullanınız :)

    YanıtlaSil
  2. Guzel gunlerde kullan ☺beklerim bloğuma ben de

    YanıtlaSil
  3. These earrings are beautiful, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan:)) Blogunu takipteyim bana da beklerim ♥

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanın küpelerinizi çok beğendim,takiptesiniz bloguma beklerim sevgilerle!♥

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel küpeler bayıldım :) Sık sık ziyaret etmek isterim blogunu, yeni içerikler de görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu takip ederek yavas yavas bir ihtiyaci karsilamak icin blog olusturuyoruz. Notebook tamiri icin amator ve profesyonel insanlarin birlikteligiyle olusturmaya calistigimiz bir olusumumuz soz konusu, notebook tamirindeki dolanciligila varan fahis fiyat politikalarina karsi bir olusum. Yakinda tanitim yazisi da blogunuzdan almaya ihtiyacimiz olacak ancak olusumumumuzu tamamladiktan sonra.

    Ucret politikamizi inceleyip olusumumuza katilmak isteyen amator veya profesyonel notebook tamiri yapacak arkadaslar lutfen iletisime gecsinler.

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu takip ederek yavas yavas bir ihtiyaci karsilamak icin blog olusturuyoruz. Notebook tamiri icin amator ve profesyonel insanlarin birlikteligiyle olusturmaya calistigimiz bir olusumumuz soz konusu, notebook tamirindeki dolanciligila varan fahis fiyat politikalarina karsi bir olusum. Yakinda tanitim yazisi da blogunuzdan almaya ihtiyacimiz olacak ancak olusumumumuzu tamamladiktan sonra.

    Ucret politikamizi inceleyip olusumumuza katilmak isteyen amator veya profesyonel notebook tamiri yapacak arkadaslar lutfen iletisime gecsinler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blogger arkadaşlarım sitenizin scriptini degiştirmek isterseniz Buradan en güzel temaları bulup ücretsiz bir şekilde bulup indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Śliczne kolczyki :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. hi dear, are so nice. I follow your amazing blog from now, It would be great if you can follow me too.Have a nice day

    YanıtlaSil
  14. So nice share from you, I noticed your blog for sometime, than you for share this!

    prosphairshop full lace human hair wigs

    YanıtlaSil