30 Mayıs 2016 Pazartesi

ALİ EXPRESS GÜVENİLİR Mİ ?

Herkese merhabaaaa !
Evet oldukça ihmal ettim buraları. Amaa benden çok çok istediğiniz Ali Express yazımla geri dönüyorum :) huhuuuuu.
Final haftama girmiş bulunmaktayım. Finalden sonra tam gaz devam *-* Şu ana kadar Ali Expressten 3 kez alışveriş yaptım. Bu yazıda aklınızdaki tüm soruları cevaplayacağım :)

                                             

 *Ali Express içerisinden giyimden, makyajdan,ayakkabıdan , saatten her türlü ürünü bulabileceğiniz bir site. İçerisinde farklı satıcılar bulunuyor. Trendyol , n11 gibi düşünün.

*Siteye buraya tıklayıp  ulaşabilirsiniz ----- ALİ EXPRESS

*Ürünler genelde Çin menşeili oluyor. Ehh artık Made İn China olmayan kaç ürün kaldı ki ?

*Bir ürün beğendiniz diyelim ama bakıyorsunuz o ürün bir yerde çok ucuz diğerinde pahalı . Aralarında fark ne acaba diye düşünüyorsunuz diiimi ? Aslında hiç bir fark yok.

*Alışverişte dikkat etmeniz gereken satıcının puanı. Kaç sipariş almış. Kaç geri dönüşüm olmuş. Yorumlar nasıl. Bunlara dikkat etmek gerekiyor. Örneğin gidipte 10 sipariş almış ama 5 yıldızlı bir satıcıdan almayın. 300-500  hatta dahada fazla sipariş almış ve geri dönüşleri olumlu satıcılara yönelin. Zaten ürün altında yazıyor herşey. Geri bildirimler iste ürün sayfasına girince altta :)


5 yıldız almış sipariş sayısıda çok iyi. Bu satıcıdan alınır *-*


*Gelelim teslimat süresine. Teslimat 15-34 gün yazıyor. Ancak olur da 30 günde gelmezse en altta gördüğünüz gibi 60 güne kadar süresi var. Bu her üründe değişiyor.


*Kargo ücreti her üründe değişiyor. Ben genelde kargo ücretsiz ürünleri tercih ediyorum. Genelide öyle . Ancak arada paralı olanlarda oluyor. Gözünüzden kaçmasın.

*Ürünlerinizi aynı satıcıdan alırsanız aynı anda geliyor ancak farklı satıcılardan alırsanız ayrı ayrı geliyor . Bize taaa Çinden gelen ürünleri ise PTT kargo ulaştırıyor.

*Gümrüğe takılır mı sorusuna gelecek olursak . Ne yazık ki her üründe bu risk var. Bana kalırsa çok büyük ebatlarda veya ücret olarak uçulmadığı sürece pek risk yok. Arkadaşım 150tl bir sırt çantası aldı. Bir problem yaşamadan 2 haftada çantası ulaştı.

*Ürünü beğendik alacağız. Adres kısmına geldiii sıra :)  Adresinizi yazarken i,ü,ö,ş,ç,ğ gibi Türkçe harfler kullanmıyorsunuz canlar ciğerler :)

*Kredi kartıyla gerçekleşiyor alışveriş. Site güvenilir bu konuda içiniz rahat olsun :)

*Ürün alma tamamlandı. Onay bekleyen ürünlere atılıyor direk. Oradaki ürünlere ürünü teslim alana kadar onay vermiyorsunuz. Çünkü onay vermek ben ürünü teslim aldım demek oluyor :)

*Siteden makyaj fırçası , sünger  , aydınlatıcı , tırnak stickerları vs. gibi ürünler aldım. Hepsinden çok memnunum. İnstagramda da paylaşıyorum :) ---  Mattruska   -- tık tıklayarak göz atabilirsiniz ;)

Ohh bee :) özlemişim buralarıııı *-* Hepiniziii kocaman öpüyorummmm.



17 yorum:

  1. Çok istediğim yazılarından biriydii. Bende birkaç şey satın aldım bakalım nasıl cıkcak ^^ Teşekkürler yazı için:)

    YanıtlaSil
  2. işe yarar bir bilgi olmuş.teşekkürler,beni takip ederseniz sevinirim :) http://salihasays.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ilk kez duydum been! :)

    YanıtlaSil
  4. kredi kartı olayına ppek güvenemiyorum her seferinde vazgeciyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Faydalı paylaşım için teşekkürler, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Nice post.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi bir yazı olmuş takibe aldım blog sayfanızı bende sizi beklerim :) http://muallimeolankiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merve abla hangi kredi kartıyla yaptın alışverişi ?

    YanıtlaSil
  9. Çok faydalı bir post olmuş, ben de Ali Express'ten bi fırça alışverişi yaptım shipping bekliyorum. Takip edebilirsiniz :)

    aysenurtuter.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. güzeldir bazen kullanıyorum bende şekerim

    YanıtlaSil
  11. Ben bir çok şey aldım ve almayada devam ediyorum en son instagramda 200tl ye satılan kemeri 10dolara aldım ve birebir aynı geldi diyebilirim. Gerçekten harika bir site.
    Bu arada bende bloguma beklerim :) Takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Çok faydalı bir paylaşım olmuş. Takip ederseniz sevinirim :)

    sinemrelrekid.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. merhabalar canım güzel bir bilgilendirme olmuş ellerine sağlık :)
    bu arada seni takibe alıyorum canım gfc den ve kendi blogumada beklerim sevgiler :)
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Güvenilir bir satıcıdan almama rağmen bazı sipariş ettiğim ürünler elime ulaşmadı, bununla ilgili ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  16. Sizde oluyor mu bilmiyorum ama bana aliexpres den gelen ürünler apartmanın dış kapısına bırakılıp kaçılıyor. Bunun dışında hiç bir problem yaşamadım.

    YanıtlaSil