27 Ocak 2016 Çarşamba

ÇEKİLİŞ

BEBİKOLAAAAR !!

İlk çekilişimii başlatmış bulunmaktayıııımmmm :)
Çekilişimde neler mi vaaaar ?

*Elseve mucizevi bakım yağı
*2 adet Penti babet çorabı
*2 adet 20li Flormar nail art
*Flormar glitter oje
*Rival de Loop 4'lü göz maskesi
*Flormar golden far
*Essence allık
*Diadermine günlük bakım kremi
*4 adet eklips far süngeri
*Benri makyaj temizleme pamuğu
*Purederm Snail canlandırıcı maske




Katılım şartlarım ise beni instagramdan @mattruska hesabımı takip etmek.
Çekiliş fotoğrafımı sayfanızda #mattruska1k #çekiliş #çekilişvar tagleriyle paylaşmak veya repost etmek. Fotoğrafın altına 2 arkadaşınızı etiketlemek.

Eğer +2 hak istersenizde blogumu takibe almak :)

İnşallah güzel ve bol katılımlı bir çekiliş olur :) Blogger arkadaşlarımda bana destek olmak için paylaşırsa çok mutlu olurum. Öpüyorum hepiniziii canlarım ciğerlerim :*

7 yorum:

  1. GFC : Gizem Gökmen
    gizem.gokmen34@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. GFC : Bircan Özsoy
    kuralsiz0811@gmail.com
    İnstagramda takipteyim : @bircanzsy

    YanıtlaSil
  3. GFC : Elif Akın
    İnstagramdan katıldım.

    YanıtlaSil
  4. Gfc esra sarı
    instagramdanda yagmurr.57

    YanıtlaSil
  5. Gfc Hale Cabbar
    İnstagram : naturaxlbabe

    YanıtlaSil
  6. Gfc Hale Cabbar
    İnstagram : naturaxlbabe

    YanıtlaSil
  7. Bende katıldım ama ınstagram yazmayı Unuttum burayı takip ettiğimi ınstagram @boncuk__2

    YanıtlaSil